• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

بازدید رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مسجدسليمان از خیریه زنده یاد احمد رضایی

  • کد خبر : 22439
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته قوه قضاییه پيمان چعپاوی رییس دادگستری به همراه علي ادبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسليمان به همراه جمعی از قضات و کارکنان دادگستری اين شهرستان از موسسه خیریه زنده یاد احمدرضایی بازدید و با کارکنان و دست اندرکاران و جمعی از خانواده های این خیریه دیدار نمودند. […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته قوه قضاییه پيمان چعپاوی رییس دادگستری به همراه علي ادبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسليمان به همراه جمعی از قضات و کارکنان دادگستری اين شهرستان از موسسه خیریه زنده یاد احمدرضایی بازدید و با کارکنان و دست اندرکاران و جمعی از خانواده های این خیریه دیدار نمودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتدای این دیدار مکوندی مسئول خیریه هفته قوه قضاییه را به رؤسا و كاركنان دادگستری و دادسرای شهرستان تبریک و از روند فعالیت های این مرکز گزارشی را ارائه دادند.

وی با ابلاغ سلام و تبریک دکتر محسن رضایی ریاست هیات مدیره موسسه به مناسبت هفته قوه قضاییه افزودند: از ابتدای راه اندازی این خیریه، دادگستری مسجدسلیمان حامی مصمم و خیرخواه این مجموعه خدمتگزار بوده است که جای تقدیر و تشکرفراوان دارد. در ادامه رییس دادگستری مسجدسلیمان با تشکر از دکتر محسن رضایی برای راه اندازی این موسسه و زحمات مجموعه خدمتگزاران از حمایت دادگستری از این خیریه خبر داد و گفت: این خیریه به تدبیر دکتر رضایی راه اندازی شده است و پناهگاه و حامی یتیمان و نیازمندان است . پس از آن از قسمت های مختلف مددکاری و مشاوره و… بازديد به عمل آمد.

IMG-20160626-WA0005

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.