• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

مدیر روابط عمومی استانداری خوزستان:
هیچ یک از کشته شدگان سانحه اتوبوس سربازان خوزستانی نبوده اند

  • کد خبر : 22382
  • ۰۴ تیر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با توجه به همزمانی دو تصادف و وسیع و دردناک بودن ابعاد حادثه اخباری اشتباه دال بر اینکه 19نفر از این عزیزان خوزستانی بوده اند در فضای مجازی منتشر شده است. مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با ابراز تاسف و تسلیت حادثه ناگوار سانحه اتوبوس حامل سربازان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با توجه به همزمانی دو تصادف و وسیع و دردناک بودن ابعاد حادثه اخباری اشتباه دال بر اینکه 19نفر از این عزیزان خوزستانی بوده اند در فضای مجازی منتشر شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خوزستان با ابراز تاسف و تسلیت حادثه ناگوار سانحه اتوبوس حامل سربازان که باعث جانباختن و زخمی شدن شماری از آنان شد گفت: به طور ویژه این مسله در جلساتی باحضور و دستور استاندار محترم خوزستان و مسولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت و به اطلاع عموم مردم استان میرساند تنها در میان زخمی شدگان یک نفر از استان خوزستان بوده است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، هومن خورشید اظهار کرد: باتوجه به همزمانی دو تصادف و وسیع و دردناک بودن ابعاد حادثه اخباری اشتباه دال بر اینکه 19نفر از این عزیزان  خوزستانی بوده اند در فضای مجازی منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: این حادثه دردناک سراسر میهن و مردمانمان را عزادار کرده است و این مصیبت عظیم  را به همه خانواده‌هاي داغدار تسليت  گفته وهمجواری با شهیدان والامقام  را برای آن عزیزان سفرکرده از درگاه باری تعالی خواهانم.

خورشید در پایان گفت امیدوارم  این جوانان رشید  که در راه بازگشت از  دوره آموزشی خدمت مقدس سربازی جان خود را از دست داده اند ، هم اکنون در جوار رحمت حق آرمیده و از خوان نعمت بیکران او بهره مند گردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.