• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

نشست صميمي رييس اداره تبليغات اسلامي با اهالي رسانه مسجدسليمان
حجت الاسلام قندعلي: قلم داران علمداران هستند، مسئولان باید در تعامل با اصحاب قلم و رسانه سعه صدر داشته باشند +تصاوير

  • کد خبر : 22295
  • ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ۲:۲۳

باشگاه روزنامه گاران مسجدسليمان- به مناسبت روز تبليغ و اطلاع رساني ديني نشست صميمانه رياست اداره تبليغات اسلامي مسجدسليمان با مديران سايت هاي خبري شهرستان و همچنين خبرنگار واحدمركزي خبر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام علي قندعلي رييس اداره تبليغات اسلامي مسجدسليمان در سخناني ضمن تبريك ماه مبارك […]

باشگاه روزنامه گاران مسجدسليمان- به مناسبت روز تبليغ و اطلاع رساني ديني نشست صميمانه رياست اداره تبليغات اسلامي مسجدسليمان با مديران سايت هاي خبري شهرستان و همچنين خبرنگار واحدمركزي خبر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان حجت الاسلام علي قندعلي رييس اداره تبليغات اسلامي مسجدسليمان در سخناني ضمن تبريك ماه مبارك رمضان و ميلاد امام حسن مجتبي (ع) گفتند: بحمدالله مردم حرمت ماه مبارك رمضان را به خوبي رعايت مي كنند كه بيشترين بار فرهنگسازي اين موضاعات بر دوش اهالي فرهنگ و رسانه مي باشد. وي ادامه داد: خبرنگاران اعضاي اصلي سازمان تبليغات هستند به همين دليل بنده نيز به نوعي خودم را يك خبرنگار مي دانم. وي ادامه داد: خبرنگاران عناصر اصلي فرهنگ سازي هستند و اين را از اعتمادي كه مردم به شما در موضاعات مختلف دارند همچنين تاثيرگذاري شما اهالي رسانه مي شود متوجه شد. وي گفت: قلم داران علمداران هستند و البته ما مسئولان نيز باید در تعامل با اصحاب قلم و رسانه سعه صدر داشته باشيم تا رسانه ها بتوانند نقش درست خود در جامعه را ایفا کنند. وي ادامه داد: قلم هایی که در خدمت مردم و غم و شادی های آن ها بوده و زبان راستین مردم باشند صاحب خردهایی هستند که خود و قلم شان ماندگار می شوند و با گذشت زمان رنگ نمی بازند ولی افرادی که قلم شان به زر و زور و تزویر آلوده شده باشد نمی توانند اثر بخش و تحول آفرین باشند.

قندعلي ادامه داد: همه شما اصحاب محترم رسانه از نيروهاي خوب و ارزشي شهر هستيد و مهم تر اين كه همه فرزندان همين شهر مي باشيد و اين را مي دانيم كه تهديد هميشه گوشه اي از كار شماست… وي ادامه داد: به لطف خداوند در اين مدت به خوبي همه ي فعاليت هاي فرهنگي و مذهبي شهر توسط اصحاب رسانه پوشش داده شده است و اين نشان از پويايي شما عزيزان دارد..

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: سازمان تبليغات اسلامي يك نهاد مردمي ست كه با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستين و تبلور حيات معنوی و تعيين و ترويج شاخصه های اعتقادی، به فرمان حضرت امام (ره) بنياد نهاده شد كه يكي از وظايف آن جهت دهي افكار و حمايت از فعاليت هاي فرهنگي در راستاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ست. حجت الاسلام قندعلي در بخش ديگري از سخنان خود گوشه اي از فعاليت هاي انجام شده سازمان تبليغات اسلامي را ارائه و از موفقيت مدارس صدرا اين سازمان سخن به ميان آورد وي همچنين با اشاره به برنامه هاي اين سازمان در آينده گفت: در حال تأسيس خانه ي قرآن براي توسعه و ترويج فرهنگ قرآني در زمينه‌ آموزش هاي عمومي قرآن کريم در چارچوب ضوابط سازمان تبليغات اسلامي هستيم . ايشان همچنين از تدوين برنامه هايي براي آموزش مداحان و برگزاري مداوم شب هاي شعر آييني با هدف تقويت شعر اهل بیت و ايجاد یک بانک اطلاعاتی و شناسایی شاعرانی که به صورت تخصصی در حوزه شعر اهل بیت (ع) فعالیت می کنند خبر داد. در پايان اين مراسم با لوح سپاس و هدايايي از خبرنگاران فعال در حوزه اطلاع رساني ديني تقدير به عمل آمد.

2 copy1 copy3 copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. تبریک روز سازمان تبلیغات از حاجاقا قندعلی پرتلاش تشکر دارم
    تحول خیلی خوبی در برنامه ریزی فرهنگی ایجاد شده که درشهر مسجدسلیمان نوید آینده عالی می دهد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.