• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
0

دستگيري 4 فروشنده مواد مخدر در مسجدسليمان

  • کد خبر : 22216
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان از اجراي طرح پاكسازي در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني اظهار داشت: طرح پاكسازي نقاط آلوده با رويكرد برخورد با فروشندگان مواد مخدر به اجرا گذاشته شد. اين مقام مسئول افزود: مامورين پليس مبارزه با مواد […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان از اجراي طرح پاكسازي در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني اظهار داشت: طرح پاكسازي نقاط آلوده با رويكرد برخورد با فروشندگان مواد مخدر به اجرا گذاشته شد.

اين مقام مسئول افزود: مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن كسب اخبار موثق در خصوص فروش مواد مخدر توسط 4 نفر با هويت معلوم  نسبت به شناسايي آنها اقدام و در سه مرحله عمليات متهورانه و غافلگيرانه پليسي خود همه متهمين را دستگير و موفق به كشف 853 گرم ترياك، 6 گرم ششه و 7 گرم هروئين شدند. وي ادامه داد: متهمين دستگير شده كه يك نفر از آن ها داراي 13 فقره سابقه كيفري بود به همراه موا مكشوفه روانه پليس مبارزه با مواد مخدر و سپس مراجع قضايي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستا نمسجدسليمان در پايان خاطرنشان ساخت: از آنجايي كه سوداگران مرگ براي كسب منافع خود از هر روشي استفاده نموده و با فروش مواد مخدر جوانان را به ورطه اعتياد و تباهي مي كشانند لازم است شهروندان گرامي ضمن مراقبت از فرزندان و جوانان خود نسبت به شناخت دوستان آن ها اقدام نموده و هر نوع موارد مشكوك و يا خبر فروش اين مواد ويرانگر را با پليس 110 و هر نوع پيشنهاد و انتقاد خود را با تلفن 197 در ميان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=22216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام ، با توجه ب جابجایی برخی از ساکنین منطقه ی پشت برج به شهرک ولیعصر به دلیل آلوده بودن  به گاز وتخریب سکونتگاه های آلوده این منطقه بسیار نا امن و ب صورتی جای مناسب برای خلاف مواد مخدر شده است از مسئولین خواهشمندیم اول نسبت به جابجایی باقی ساکنین اقدام و سپس تکلیف این اشرار را مشخص نمایند با سپاس…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.