• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

فرماندار مسجدسليمان:
آلومینیوم و پتروشیمی نسبت به توانمند سازی جامعه جهت ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی اقدام نمایند

  • کد خبر : 21932
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مسجدسليمان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه پس از استماع گزارش اعضای جلسه مهندس گوروئی اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری فرمانداری در سال جدید جهش قابل قبول در سطح اشتغال می […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه کارگروه اشتغال شهرستان مسجدسليمان به ریاست علیرضا گوروئی فرماندار اين شهرستان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه پس از استماع گزارش اعضای جلسه مهندس گوروئی اظهار داشت: یکی از اولویت های کاری فرمانداری در سال جدید جهش قابل قبول در سطح اشتغال می باشد. ایشان ضمن تشکر از تلاش و پیگیری های به عمل آمده خواستار همت وافر در این زمینه شد. گوروئی ضمن اشاره به دو پروژه آلومینیوم و پتروشیمی و همچنین کارخانه سیمان گفت: یکی از ملاحظاتی که باید مدنظر قرار داد همراهی کردن مردم است و این زمانی تحقق می یابد که مردم نسبت به یک طرح یا برنامه تعلق خاطر داشته باشند.

وي ادامه داد: با توجه به گزارش مسئولین پروژه های آلومینیوم و پتروشیمی انشاءالله با پیشرفت فیزیکی بالای 50درصد پروژه آلومینیوم امسال شاهد راه اندازی آن خواهیم بود. همچنین انعقاد قرارداد دو میلیارد یورویی شرکت پتروشیمی با آلمانی ها سرعت این پروژه افزایش خواهد یافت.

گوروئی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه ها، نظارت بیشتر به تسهیلات اعطایی و هدفمند نمودن آن هاست وي همچنين از برگزاری همایش فرصت های شغلی و سرمایه گذاری در شهرستان خبر داد.

ایشان خواستار دقت در پرداخت تسهیلات به افراد توانمند و مستحق و پیگیری تا رسیدن به اشتغال بعد از دریافت تسهیلات اشتغالزایی شد و گفت: باید از طرح هایی که امکان بومی سازی در منطقه را دارا هستند استفاده کرد و صندوق کارآفرینی امید باید در این زمینه بیشتر تلاش نماید. وي در پاين گفت: ضمناً شرکت هایی مثل آلومینیوم و پتروشیمی باید نسبت به توانمند سازی جامعه جهت ایجاد فرصتهایی در سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21932

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود برمهندس گوروئی.

  2. نظر به اینکه صنعت الومینیوم را صنعت کثیف مینامند باید سعی بر ان باشد که صنایع تبدیلی الومینیوم مانند پروفیل ها لوله ها و ساخت کامپوزیت در شهر مسجد سلمان دایر شود تا الومینیوم و در صنایع تکمیلی الومینیوم ظرفیت سازی شود و ارزش افزوده ان در شهر باشد نه فقط الودگی محیط زیستی ان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.