• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

جلسه هماهنگي مسابقات فوتسال جام رمضان (ویژه ادارات) برگزار شد

  • کد خبر : 21900
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه هماهنگي مسابقات فوتسال جام رمضان (ویژه ادارات) در دفتر هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه احمدي رييس هيئت فوتبال، شهبازی دبیر هیئت و پیر عباسی مسئول کمیته فوتسال در خصوص آيين نامه برگزاری مسابقات مطالبي را ارائه و پس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه هماهنگي مسابقات فوتسال جام رمضان (ویژه ادارات) در دفتر هیئت فوتبال شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين جلسه احمدي رييس هيئت فوتبال، شهبازی دبیر هیئت و پیر عباسی مسئول کمیته فوتسال در خصوص آيين نامه برگزاری مسابقات مطالبي را ارائه و پس از آن نمایندگان تیم ها نظرات و پیشنهادات خود را مطرح كردند. از مصوبات این جلسه می توان به نکات ذیل اشاره کرد:

تیم های شرکت کننده تا ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه (زمان قرعه کشی مسابقات)مهلت دارند لیست ۱۲ نفره خود را در آلبوم مصور به عکس بازیکنان و کادر سرپرستی و فنی تیم شان را به پيوست فیش واریزی ورودی مسابقات به هیئت ارائه دهند.

هر تیم امکان استفاده از یک بازیکن از نیروهای پیمانکاری و شخص ثالث اداره خود را دارد.

اداراتی که از نظر بازیکن در مضیقه می باشند امکان استفاده از بازیکنان رسمی، پیمانی و قراردادی سایر اداراتی که تیم شان در مسابقات شرکت نکرده است را دارند.

نظر به آماتوریسم و حرفه ای نبودن غالب تیم های شرکت کننده قانون محدودیت پاس به دروازه بان اعمال نخواهد شد.

از حضور بازیکنان بدون کارت بیمه ورزشی سالجاری ممانعت به عمل خواهد آمد.

در حاشیه :

غلامعلی قاسمی ریيس سابق هیئت فوتبال که به عنوان نماینده دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه حضور یافته بود در کنار ریاست فعلی هیئت فوتبال در خصوص مشکلات فوتبال شهر به تبادل نظر پرداختند.

تیم های دانشگاه آزاد و نظامی حاضر در جلسه و متقاضی حضور در مسابقات مجاز به استفاده از نیروهای دانشجو، کارمند و وظیفه ی خود نخواهند بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.