• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره زندان و محیط زیست مسجدسلیمان

  • کد خبر : 21547
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تفاهم نامه همکاری بین اداره زندان و محیط زیست مسجدسليمان منعقد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با بیان این مطلب گفت: این تفاهم نامه در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و تعامل و همکاری لازم به منظور […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تفاهم نامه همکاری بین اداره زندان و محیط زیست مسجدسليمان منعقد شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان با بیان این مطلب گفت: این تفاهم نامه در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و تعامل و همکاری لازم به منظور بهره مندی از توان طرفین در امور تولیدی،خدماتی، آموزشی و سایر فعالیتهای مرتبط در زمینه وضعیت و کیفیت محیط زیست منعقد شده است.

نجاتی برآمادگی این اداره در همکاری و تعامل بیشتر  با اداره زندان  تأکید کرد و گفت : این اداره در جهت پیشبرد اهداف زیست محیطی این آمادگی را دارد با اداره زندان همکاری های نزدیک و معقولی داشته باشد.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه ها، مسابقات و جشنواره های مشترک، دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در خصوص محیط زیست و ایجاد همیاران زیست محیطی در مناطق مختلف شهری از جمعیت زندانیان موجود و…  اهداف این یادداشت تفاهم نامه است.

رئیس اداره محیط زیست مسجدسلیمان با استقبال از امضای تفاهم نامه همکاری،آن را زمینه خوبی برای شروع همکاری دانست و بیان کرد:ارتقاء سطح این  فعالیت‌ها و برنامه‌ها نیازمند همراهی و همکاری  دو اداره می باشد چراکه قطعاً هر دو اداره دارای ظرفیتها و توانمندی‌هایی هستند که با مدیریت صحیح منابع می‌توان از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=21547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.