• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

آراد مسجدسلیمان قهرمان لیگ دسته یک فوتسال خوزستان شد

  • کد خبر : 20720
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات فوتسال قهرمانی دسته یک فوتسال که چندی پیش باحضور ۷ تیم در یک گروه و به صورت دوره ای آغازشده بود با قهرمانی تیم آراد مسجدسلیمان به پایان رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تیم آراد در حالی که یک هفته به پایان مسابقات باقی مانده بود […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسابقات فوتسال قهرمانی دسته یک فوتسال که چندی پیش باحضور ۷ تیم در یک گروه و به صورت دوره ای آغازشده بود با قهرمانی تیم آراد مسجدسلیمان به پایان رسید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان تیم آراد در حالی که یک هفته به پایان مسابقات باقی مانده بود موفق شد با ۲۷ امتیاز به مقام قهرمانی برسد و به همراه تیم پاس شوشتر به لیگ برتر استان خوزستان صعود نمودند .

در پایان مسابقات تیم آراد مسجدسلیمان با بیشترین گل زده و کم ترین گل خورده بهترین خط حمله و دفاع را به خود اختصاص داد. همچنين ایوب ایرانی زاده از آراد مسجدسلیمان با۱۲ گل آقای گل مسابقات گرديد.

اسامي بازیکنان: مرتضی خورشیدی، عارف صالحی، جعفرنامدارزاده، سجاد عیدی وندی، عزیز شهبازی، رضا صالحی، امین شفیعی، رسول عالیوند، ایوب ایرانی زاده، میلاد قنبری، احسان احمدی.

مدیرعامل:حسین بخت

سرمربی: شهروز بهامیریان

مربیان: روح اله قلی پور، محمد بهداروند

سرپرست: محمد احمدی اسامی

IMG-20160317-WA0007

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.