• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش در سال 94 برگزار گردید

  • کد خبر : 20669
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسليمان در سال 94 با حضور معاونت فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسليمان در سال 94 با حضور معاونت فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار گردید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در ابتداي اين جلسه منوچهر قاسمی منجزی مدیریت آموزش و پرورش ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: در سال 94 برنامه ها و فعالیت های خوبی در خصوص مسائل آموزشی و پرورشی دانش آموزان صورت پذیرفته است.

وی از مسئولین ادارات خواست در خصوص ستاد اسکان مهمانان نوروزی نهایت همکاری را داشته باشند تا خاطره خوشی در ذهن مسافران نوروزی رقم خورد. قاسمی در ادامه گزارشی از استمرار فعالیت های آموزشی در آموزش و پرورش ارائه نمود.

مهندس قنبری معاونت فرمانداری نيز ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش یکی از مهم ترین جلسات در هر شهرستان است زیرا که پایه ی توسعه هر جامعه آموزش و پرورش است.

وی گفت: با توجه به این که جامعه ی هدف آموزش و پرورش حدود 30 درصد جمعیت شهرستان است می طلبد برنامه ریزی دقیقی برای رفع مشکلات این جامعه برداشته شود.

قنبري ادامه داد: در سال آینده کمیته وصول مطالبات آب و برق مدارس تشکیل می شود ولی از مسئولین این ادارات درخواست می کنیم نسبت به قطع نکردن برق و آب مدارس کمال همکاری را داشته باشند.

Untitled-1

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.