• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

در آستانه سال نو
قيمت مرغ افزايش يافت/ رييس صنعت و معدن مسجدسليمان: تعيين نرخ مرغ در حوزه اختيارات ما نيست تصميمات از اهواز گرفته مي شود

  • کد خبر : 20446
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با نزدیک شدن به آخرین روز‌های سال، روند قيمت مرغ در بازار افزايش پیدا کرده و همچنان سير صعودي خود را طي مي كند كه اين مسئله نارضايتي شديد مردم را به همراه داشته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گوشت مرغ در حال حاضر به طور متوسط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- با نزدیک شدن به آخرین روز‌های سال، روند قيمت مرغ در بازار افزايش پیدا کرده و همچنان سير صعودي خود را طي مي كند كه اين مسئله نارضايتي شديد مردم را به همراه داشته است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گوشت مرغ در حال حاضر به طور متوسط کیلویی 7650 تومان عرضه می‌شود که نشان‌دهنده افزایش تقريباً 1000 توماني قیمت در مقایسه با هفته‌ی گذشته است. به گفته برخی فروشندگان، نزدیک شدن به آخر سال و بالا رفتن تقاضا مهم ترین دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ است.

مجموع قیمت‌ها از بازار محصولات پروتئینی از چند هفته گذشته تا به امروز نشان‌دهنده روند افزایشی قیمت‌هاست. اتفاقی که معمولاً با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال به دلیل افزایش تقاضا و نبود نظارت کافی رخ می‌دهد و زمینه را برای سوء استفاده برخی افراد فراهم می‌آورد.

داريوش لرزاني رييس اداره صنعت و معدن مسجدسليمان با تاييد افزايش قيمت مرغ در روزهاي گذشته گفت: متاسفانه اين اتفاق افتاده است اما تعيين قيمت مرغ در حوزه اختيارات ما نيست و تصميمات از اهواز گرفته مي شود. وي ادامه داد: اداره صنعت و معدن شهرستان وظيفه نظارتي خود را به خوبي انجام مي دهد و تنها مي تواند با كساني كه از قيمت مصوب تخطي كنند برخورد كند. وي گفت: به اعتقاد بنده قدرت خريد مردم در شهرهاي مختلف متفاوت است و بايد افزايش قيمت نيز متناسب با قدرت خريد مردم در نظر گرفته شود…

لرزاني همچنين از نمايشگاه بهاره طي روزهاي آينده در محل پاركينگ شهرداري خيربر داد و گفت: امسال 99 درصد غرفه داران از خارج شهرستان آمده اند كه اميدواريم در آستانه سال جديد بتوانيم با برپايي اين نمايشگاه و تسهيل خريد نوروزي به مردم كمك كرده باشيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. تشکر از پیگیری موضوع فوق توسط مدیر وتحریریه سایت.

  2. تشکر از پیگیری 

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.