• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
3

پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین‌پور :
نفت و گاز مسجدسليمان قهرمان گلف كشور شد

  • کد خبر : 20437
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین پور با حضور مسئولان ورزش و با شناخت نفرات برتر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور 17 تیم از استان های سراسر کشور برگزار و […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- پانزدهمین دوره مسابقات گلف جام مرحوم حسین پور با حضور مسئولان ورزش و با شناخت نفرات برتر برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان پانزدهمین دوره مسابقات یادواره مرحوم شهباز حسین پور، گلفباز فقید و برجسته کشور با حضور 17 تیم از استان های سراسر کشور برگزار و با شناخت نفرات برتر پایان یافت.

این دوره از مسابقات با حضور تیم های نفت و گاز مسجدسلیمان الف و ب، آزادگان و تاراز مسجد سلیمان، ملی حفاری الف و ب اهواز، سورتمه اهواز، هیات گلف هندیجان، پخش و پالایش نفت آبادان، کانون بازنشستگان آبادان و تیم های استان های آذربایجان شرقی، مازندران، اصفهان، شاهین شهر، گلستان و مرکزی برگزار و گلفبازان طی 2 روز به مصاف یکدیگر رفتند.

در پایان این رقابت ها و در کسب مقام تیمی، نفت و گاز مسجدسلیمان الف با مجموع ضربات 438 ضربه عنوان نخست مسابقات را به خود اختصاص داد، تیم ملی حفاری اهواز الف با مجموع ضربات 455 به عنوان دومی رسید و تیم تاراز مسجد سلیمان با 472 ضربه بر روی سکوی سوم این رقابت ها قرار گرفت.

در کسب نتایج انفرادی نیز منوچهر نصیری از تیم هیات گلف هندیجان با 143 ضربه اول شد، ایرج قنبری از نفت و گاز مسجدسلیمان با 145 ضربه به عنوان دومی رسید و مرید قنبری و حمیدرضا شینی با 145 ضربه مشترکا عنوان سومی این رقابت ها را از ان خود کردند.

در این دوره از مسابقات یک تیم زیر 16 سال نیز با حضور 12 شرکت کننده از استان خوزستان مهارت های خود را محک زدند و در پایان سورنا صادقی از نفت مسجد سلیمان با 85 ضربه اول شد، میلاد شینی از نفت مسجد سلیمان با 91 ضربه به عنوان دومی رسید و امیر غلام نژاد از نفت مسجد سلیمان و مهدی شینی از ملی حفاری اهواز با 93 ضربه مشترکا به عنوان سومی کلاس دست پیدا کردند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.