• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

مديرعامل پتروشيمي مسجدسليمان:
نهایی شدن بازگشایی فاینانس چینی پتروشیمی مسجدسلیمان/ پیشرفت حدود ۱۴ درصدی ساخت پتروشیمی مسجدسلیمان

  • کد خبر : 20332
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- يک مقام مسئول با اشاره به مراحل نهایی بازگشایی فاینانس چینی پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: هم اکنون پیمانکاران چینی این طرح پتروشیمی در سایت مستقر شده‌اند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، یوسف داوودی با اشاره به پیشرفت حدود ۱۴ درصدی ساخت پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: ارائه فاینانس برای پتروشیمی مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- يک مقام مسئول با اشاره به مراحل نهایی بازگشایی فاینانس چینی پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: هم اکنون پیمانکاران چینی این طرح پتروشیمی در سایت مستقر شده‌اند.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، یوسف داوودی با اشاره به پیشرفت حدود ۱۴ درصدی ساخت پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: ارائه فاینانس برای پتروشیمی مسجدسلیمان توسط چین در حال انجام بوده و هم اکنون پیمانکاران چینی در سایت این پروژه پتروشیمیایی مستقر شده‌اند.

مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان با تاکید بر این که پیش بینی می شود در صورت بازگشایی فاینانس و تامین منابع مالی ساخت این مجتمع جدید پتروشیمی سال ۱۳۹۷ به پایان برسد، تصریح کرد: تاکنون سفارش ساخت برخی از کالا و تجهیزات این پتروشیمی انجام شده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. انشاالاه ورناصری مشکلات را در سر راه ساخت پتروشیمی حل میکنه.

  2. در صورت بازگشایی فاینانس و تامین مالی ………
    جهت اطلاع عرض شود پرسنل فعلا رفتن خونه و کار تعطیل است .
    صحبت تحریمها بود و برجام 
    و حالا هم که برجام  انجام شد و ……

  3. انشالا عسگر ظاهری با تجربه مدیریتی ک قبلا داشته حتما مشکلات رو حل میکنه

  4. تصمیم گیری اصلی در خصوص تامین بودجه و اجرای فازهای مختلف یک پروژه عظیم همانند پتروشیمی مسجدسلیمان ، در سطوح کلان وزارت نفت رخ خواهد داد و مدیران عامل و ….. در واقع مجری این سیاست ها می باشند نه تصمیم گیرنده اصلی. اما مدیر عامل می تواند نقش اساسی در جذب نیروهای بومی داشته باشد که البته در این بین نباید فراموش کرد که پر کردن تمام ظرفیت اشتغال به وسیله نیروهای بومی همیشه نتیجه مطلوب ندارد بلکه در بحث پست های تخصصی و فنی هر صنعتی نیازمند استفاده از ظرفیت متخصصان در سطح کشور می باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.