• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

دستگيري يك نفر از ارذل و اوباش در مسجدسليمان

  • کد خبر : 20203
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان از دستگيري يك نفر از اراذل و اوباش در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني اظهار داشت: برابر اعلام پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان يك شرور كه داراي سوابق متعدد شرارت بود شناسايي و دستگير […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان از دستگيري يك نفر از اراذل و اوباش در اين شهرستان خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرهنگ كارآگاه علي حسيني اظهار داشت:

برابر اعلام پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان يك شرور كه داراي سوابق متعدد شرارت بود شناسايي و دستگير شد. اين مقام مسئول افزود: مأمورين پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از رصد وضعيت شهرستان و فعال نمودن مخبرين و نيز اقدامات فني و علمي موفق به شناسايي يك نفر اراذل و اوباش شدند و طي يك عمليات غافلگيرانه و منسجم وي را دستگير و به آن پليس انتقال دادند. وي ادامه: اين متهم كه در پرونده جرائم خود سابقه 5 مورد تيراندازي را در سال جاري دارد تحت تحقيقات فني و علمي پليس قرار گرفت و با تشكيل پرونده قضايي روانه مراجع ذيصلاح شد.

سرهنگ حسيني در پايان خاطر نشان ساخت: شهروندان گرامي چنانچه در همسايگي خود افرادي با جرائم خشن و با سوء سابقه و تحت تعقيب مراجع قضايي مي شناسند، جهت امنيت خود و ديگران مراتب را با پليس 110 در ميان بگذارند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=20203

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با سلام وخسته نباشید خدمت فرماندهی وپرسنل محترم نیروی انتظامی لطفا نسبت به جمع اوری مواد فروشان منطقه چهاربشه اقدام نمایید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.