• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

رییس‌ کل دادگستری خوزستان گفت: خبرنگاری و روزنامه‌نگاری کاری سخت، پر خطر و با استرس بالا است/ شورای حل اختلاف را برای مطبوعات فعال کنیم

  • کد خبر : 19776
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰:۵۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرهاد افشارنیا در جلسه‌ای که به منظور تفویض احکام اعضای هیات منصفه مطبوعات تشکیل شد اظهار داشت: وقتی یک قلم می‌چرخد و چیزی از خودش به جا می‌گذارد مسؤولیت سنگینی به دنبال آن خواهد بود و به همین جهت کاری سخت و با مسؤولیتی سنگین است. رییس ‌کل دادگستری خوزستان افزود: […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرهاد افشارنیا در جلسه‌ای که به منظور تفویض احکام اعضای هیات منصفه مطبوعات تشکیل شد اظهار داشت: وقتی یک قلم می‌چرخد و چیزی از خودش به جا می‌گذارد مسؤولیت سنگینی به دنبال آن خواهد بود و به همین جهت کاری سخت و با مسؤولیتی سنگین است.

رییس ‌کل دادگستری خوزستان افزود: اگر از ظرفیت شورا استفاده و شورای حل اختلاف را برای مطبوعات فعال کنیم ضمن پیشگیری، حجم کار دادگاه و هیات منصفه نیز کم خواهد شد.

در این جلسه همچنین سید روح‌الله طباطبایی، قائم مقام رییس‌ کل دادگستری استان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای دور قبل گفت: طبق قانون، جلسه پنج نفره تشکیل و اعضای جدید انتخاب شدند و امیدوارم این هیات منصفه نیز همچون هیات‌های گذشته با حضور موثر خود در به نتیجه رسیدن پرونده‌ها در محاکم قضایی موفق باشد.

وی در خصوص شورای حل اختلاف مطبوعات افزود: با توجه به این‌ که شورای حل اختلاف جایگاهی در قانون دارد و هدف آن سازش طرفین می‌باشد لذا باید از ظرفیت شورا استفاده کنیم که در نتیجه بار جلسات دادگاه و هیات منصفه نیز کم خواهد شد.

در این جلسه محمدرضا ایزدی، دبیر هیات منصفه مطبوعات خوزستان، هم با ارایه گزارشی از عملکرد هیات منصفه در دو سال گذشته گفت: اعضای هیات منصفه از افراد مومن، متعهد و اکثرا از مدیران و مسؤولان استان هستند و علی‌رغم مشغله‌های متعدد، در تمام جلسات دادگاه حاضر می‌شدند که بنده به نوبه خود از کلیه این عزیزان تشکر می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.