• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

اميدوار رضايي:دولت باید از مردم به دلیل استقامت و پایداری، قدردانی کند

  • کد خبر : 19489
  • ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باید با ایستادگی، هوشمندی و اقتدار بر روی ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی چالش های پیش روی را رفع کنیم. دکتر امیدوار رضایی با اشاره به اجرایی شدن برجام اظهار داشت: روز خوبی برای ملت، مجلس و دولت رقم خورد. خوشبختانه این اتفاق با سال‌ها ایستادگی، مقاومت ملت و راهبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- باید با ایستادگی، هوشمندی و اقتدار بر روی ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی چالش های پیش روی را رفع کنیم.

دکتر امیدوار رضایی با اشاره به اجرایی شدن برجام اظهار داشت: روز خوبی برای ملت، مجلس و دولت رقم خورد. خوشبختانه این اتفاق با سال‌ها ایستادگی، مقاومت ملت و راهبری درست، با تدبیر و هوشمندانه رهبر انقلاب و سربازان دیپلمات رخ داد.

وی با بیان این که برجام با عنایت خداوند به دست آمد، ادامه داد: قطعاً وقتی گروهی، ملتی و مسئولان با هم باشند و در جهت کسب منافع مردم و اهداف اسلام قدم بردارند خداوند به آن ها کمک می کند. از سوی دیگر هر جایی مقاومت کنیم، هوشمندانه رفتار کرده و از افراط و تفریط فاصله بگیریم، به نتیجه مطلوب دست خواهیم یافت.

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید از مردم به دلیل استقامت و پایداری، قدردانی کند، تاکید کرد: دولت باید در جریان اجرای برجام به نکاتی که حضرت آقا فرموند توجه لازم را داشته باشد این نکات تکمیل کننده مصوبات مجلس و شورای عالی امنیت ملی است.

دکتر رضایی اظهار داشت: علاوه بر چالش هسته ای در منطقه با چالش های دیگر مواجه هستیم و باید با ایستادگی، هوشمندی و اقتدار بر روی ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی چالش های پیش روی را رفع کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19489

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دکترامید دوست داشتنی…. هرجاکه باشی مایه فخرومباهات ملت ایران هستی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.