• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
0

جاده‌های عشایری بخش چلو اندیکا همچنان مسدود!

  • کد خبر : 19485
  • ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تنها تجهیزات این اداره برای بازگشایی جاده های عشایری یک دستگاه لودر فرسوده است که جوابگوی نیاز عشایر منطقه نیست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از انديكا نيوز بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: با وجود پیگیری های مکرر و وعده های مسولان مربوط، تاکنون هیچ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تنها تجهیزات این اداره برای بازگشایی جاده های عشایری یک دستگاه لودر فرسوده است که جوابگوی نیاز عشایر منطقه نیست. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از انديكا نيوز بخشدار بخش چلو شهرستان اندیکا گفت: با وجود پیگیری های مکرر و وعده های مسولان مربوط، تاکنون هیچ گونه ماشین آلاتی از سوی اداره امور عشایر شهرستان اندیکا برای بازگشایی و ترمیم جاده های عشایری روانه این بخش نشده است. عزت الله براتی شامگاه دوشنبه اظهار کرد: پس از بارندگی هفته های گذشته بخش مهمی از جاده های عشایری بخش چلو دچار خسارت شد و بلافاصله مراتب به اداره امور عشایر شهرستان اندیکا گزارش شد.

وی افزود:در آخرین تماس تلفنی با رییس اداره امورعشایر شهرستان اندیکا، مقرر شد که لودر این اداره ۲۵ دیماه برای بازگشایی و ترمیم جاده های عشایری به بخش چلو اعزام شود ولی تا این لحظه این وعده عملی نشده است.

براتی تصریح کرد:بیشتر جاده های عشایری این بخش فاقد آسفالت است و هر ساله در فصل پاییز و زمستان با این مشکل جدی مواجه می شود. بخشدار چلو ادامه داد:نیاز است مسولان امور عشایر استان خوزستان نسبت به حل این معضل چاره اساسی بیندیشند تا عشایر بخش چلو از این مشکل نجات پیدا کنند.

رییس اداره امورعشایر شهرستان اندیکا نیز در این خصوص گفت:در بارندگی های اخیر جاده ی ارتباطی بیش از ۱۰ روستای عشایری بازگشایی شد و تلاش همکاران این اداره برای بازگشایی سایر جاده های عشایری همچنان ادامه دارد. وی افزود:تنها تجهیزات این اداره برای بازگشایی جاده های عشایری یک دستگاه لودر فرسوده است که جوابگوی نیاز عشایر منطقه نیست.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19485

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.