• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

استاندار خوزستان: با قدرت به کار خود ادامه می‌دهم

  • کد خبر : 19461
  • ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مقتدایی با رد شایعه استعفای خود که در فضای مجازی بازتاب داشته است‏‏ و با بیان این‌که حفاظت و رعایت از قانون حفاظت از بیت‌المال است، خاطرنشان‌کرد: با اقتدار و تمام توان در خدمت نظام هستم و نه شایعه‌سازی مغرضان و نه کسالت و نه هیچ چیز دیگر، من را از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مقتدایی با رد شایعه استعفای خود که در فضای مجازی بازتاب داشته است‏‏ و با بیان این‌که حفاظت و رعایت از قانون حفاظت از بیت‌المال است، خاطرنشان‌کرد: با اقتدار و تمام توان در خدمت نظام هستم و نه شایعه‌سازی مغرضان و نه کسالت و نه هیچ چیز دیگر، من را از خدمت به مردم شریف و بزرگ استان باز نخواهد داشت؛ شایعه پراکنی و تخریب مدیران‏، از ترفندهای افراد ناسالم و مغرض و دشمنان نظام است که مطمئنا ره به جایی نخواهند برد.

وی گفت: به عنوان کسی که تجربیات متعددی دارم باید بگویم که علی‌رغم بعضی از مسائل پیش‌آمده، با قدرت بیشتری در میدان انتخابات حاضر شده و از رای مردم صیانت و حفاظت کامل خواهیم نمود. روند شروع انتخابات از هم‌اکنون تا روز رای‌گیری باید به گونه‌ای دلگرم‌کننده و طوفنده باشد و مردم را دلسرد نکند تا بتوانیم هم جواب گردن کشان منطقه و هم جواب گردن کشان بین‌المللی را دهیم. قانون در انتخابات حرف اول را می‌زند و هیچ‌کس حق دخل و تصرف در رای مردم ندارد؛ اگر خطایی از سوی کسی در حوزه‌های مختلف سر بزند یعنی حق مردم پایمال شده است.

استاندار خوزستان افزود: ما در استان خوزستان آمادگی کامل داریم تا ان‌شاءلله انتخاباتی پرشور داشته باشیم که پشتوانه‌ای برای نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی از خون شهدا باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.