• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

نگاهي به سوابق و معرفي خسرو طاهري يكي از گزينه هاي شوراي شهر براي تصدي مديريت شهرداري

  • کد خبر : 19346
  • ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به زودي قرار است شوراي شهر مسجدسليمان شهردار جديد را انتخاب كند. در همين راستا سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان پيش از اين سوابق شغلی 5 گزينه را منتشر  و ششمين گزينه يعني خسرو طاهري پيش روي شماست.  امیدواریم تا قبل از رأی گیری و انتخاب شهردار اطلاعات 3 گزینه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به زودي قرار است شوراي شهر مسجدسليمان شهردار جديد را انتخاب كند. در همين راستا سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان پيش از اين سوابق شغلی 5 گزينه را منتشر  و ششمين گزينه يعني خسرو طاهري پيش روي شماست.  امیدواریم تا قبل از رأی گیری و انتخاب شهردار اطلاعات 3 گزینه ی باقی مانده  نیز به دست ما برسد تا در اختیار شما قرار بدهیم.

خسرو طاهري

الف – سوابق سیاسی و اجتماعی و فرهنگی

۱- حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد به مدت ۲۰ ماه در لشکر های حضرت رسول ؛ ۱۰ سیدالشهدا و ۷ ولی عصر و شرکت درعملیات های والفجر ۸؛ کربلای ۴ ؛ کربلای ۵ ؛والفجر ۱۰ و بیت المقدس ۷ و جانباز ۶۰ درصد جنگ تحمیلی .

۲-انجام فعالیتهای فرهنگی و آموزشی آموزش و پرورش مسجدسلیمان.

 سوابق تحصیلی و پژوهشی

۱-لیسانس جامعه شناسی دانشگاه دولتی تبریز سال ۱۳۷۳٫

۲-فوق لیسانس شهرسازی با درجه ممتاز از دانشکده هنر و معماری دانشگاه دولتی شیراز سال ۱۳۸۱٫

۳-تهیه طرح های راهبردی حفظ و احیاء بافتهای فرسوده شهری.

۴- مطالعات امکان سنجی و مکانیابی و تهیه بسته های سرمایه گذاری مناطق نمونه گردشگری در استان فارس (۲۱ طرح).

۵- مشاور طرح های هادی روستایی بنیاد مسکن خوزستان/فارس/بوشهر/چهارمحال و بختیاری/کهگیلویه و بویر احمد.

۶-مشاور طرح های جامع و تفصیلی شهری در فارس و کهگیلویه و بویر احمد.

ب- سوابق اجرایی و طراحی

۱- مدیر عامل ورئیس هیات مدیر شرکت مهندسین مشاور شهر شرق پارس از سال ۸۳ تا کنون

و انجام بیش از ۳۵۰ طرح (در قالب ۵۸ قرارداد )در زمینه شهر سازی/معماری/ نقشه برداری وپیمانکاری راه و ساختمان با شهرداری ها و بنیاد مسکن/شرکت آب ومنطقه ای/شهرک های صنعتی/ شرکت های تعاونی مسکن و ………… ایجاد اشتغال برای ۸ نفرازفارغ التحصیلان دانشگاهی بدون استفاده از تسهیلات و اعتبارات دولتی .

۲- پایه یک نظام مهندسی در رشته شهرسازی و تهیه کننده طراح های تفکیکی و سایت های مسکونی و صنعتی و آماده سازی اراضی درکلانشهر شیراز.

۳- عضو هیات مدیره جامعه مهندسان شهرساز فارس.

۴- مدیریت طرح /کنترل ونظارت بر نقشه برداری و تهیه و تصویب ۱۰۰ طرح هادی روستا در استان کهگیلویه و بویر احمد) –سال ۱۳۸۵

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. باعرض سلام تشکرمیکنم ازشمابابت اطلاعاتی که ارایه میشه ایضون حتما ادم باسوادی هستن ولی سابقه اجرایی ضعیفی دارن ولی مشاورخوب وباسوادی هستن

  2. سلام بر دوست گرامی “علی” که اظهار نظر نمودید سوابق اجرایی به منزله پست داشتن در مناصب دولتی نیست ای یک اصل است که افرادی که از لحاظ اجرایی قویترن در بخش های خصوصی فعالیت می کنند ؛ هیچ مدیر دولتی نمی تواند بدون استفاده از تسهیلات و اعتبارات یا مصوبات قانونی برای یک نفر ایجاد اشتغال نماید مهندس طاهری این کار را  برای 8 نفر به مدت 9 سال نموده است ؛اگر مدیران اجرایی کشور قوی بودند با توجه به امکانات و پتانسیل های کشور استان و شهرستان مسجدسلیمان ما الان یک نفر بیکار نداشتیم بنده مهندس طاهری رو از نزدیک می شناسم از ایشون پرسیدم گفتند  من رو  رو دعوت رسمی نکرده اند مهندس طاهری از افراد خوش فکر و خلاق در زمینه رشته شهرسازی و فعالیت های اقتصادی است  هیچ وقت هم دنبال پست و منصب دولتی نبوده اند و نیازی به اینکار نداشته اند به نظر بنده  اگر هم دعوت رسمی بکنند و ایشان بپذیرن صرف تعهد و دلسوزی ایشان برای مردم مسجدسلیمان و دیگر هیچ …….

  3. وفاخواه از شیراز عالی بود حرفتون واقعا جواب نداشت 

  4. اگه اشتباه نکنم شورای دوره قبل هم پیشنهاز دادن به مهندس طاهری  واسه شهردار مسجدسلیمان اما قبول نکردن و اقای فلسفی رو از مهندسین شرکت خودشون بودن معرفی کردن که اومدن و واقعا  کار کردن ولی به لطف بعضی از  اعضای شورا  دیگه با ایشون همکاری نکردن 

  5. با سلام به نظر من از بین گزینه های مطرح سوابق تحصیلی و کاری آقای مهندس طاهری که در زمینه ی شهرسازی می باشد نکته ی بسیار مهمی می باشد و در این برهه شهر اولین ها نیاز به نخبگان بومی نظیر ایشان که در شهر زیبای شیراز و استان فارس در حال خدمت رسانی هستند دارد انشا الله که دوستان عزیز شورا به دور از تعصبات جناحی و طایفه ای با انتخاب ایشان یا گزینه ای که دارای سوابق مرتبط با شهرسازی باشند شهر را از بلا تکلیفی نجات دهند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.