• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
2

حمله خونین گرازهای گرسنه به اهالی کوهرنگ

  • کد خبر : 19240
  • ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰:۳۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سخنگوی سازمان امداد و نجات از حمله گراز به اهالی یک منطقه در محور کوهستانی کوهرنگ به دشت لاله در استان چهارمحال و بختیاری و 3 مصدوم در این حادثه خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات در تشریح جزییات این حادثه […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سخنگوی سازمان امداد و نجات از حمله گراز به اهالی یک منطقه در محور کوهستانی کوهرنگ به دشت لاله در استان چهارمحال و بختیاری و 3 مصدوم در این حادثه خبر داد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مرتضوی، سخنگوی سازمان امداد و نجات در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۳۶ امروز در محور کوهستانی کوهرنگ به دشت لاله در استان چهارمحال و بختیاری حمله گرازهای گرسنه به اهالی روستا گزارش شد. سخنگوی سازمان امداد و نجات تصریح کرد: عوامل امداد و نجات به محل اعزام شدند که مشاهده شد در این حادثه حمله گرازها باعث مصدومیت 3 نفر شده است.

وی افزود: یک نفر از مصدومان توسط عوامل امداد و نجات به صورت سرپایی درمان اما 2 مصدوم ۲۳ ساله و ۲۸ساله به مرکز درمانی شهرستان فارسان در این استان منتقل شدند.

گفتنی است، بارش شدید برف این روزها در منطقه کوهرنک و کمبود غذا در طبیعت، باعث نزدیک شدن حیوانات وحشی به روستاها برای پیدا کردن خوراک شده است که گاهی منجر به مواجهه انسان با حیوانات وحشی می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=19240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.