• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسليمان: کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان 20 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است

  • کد خبر : 18289
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به روند قابل قبول احداث پروژه کارخانه آلومینیوم این شهرستان گفت: این پروژه در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گروئی اظهار کرد: این کارخانه دارای 3 فاز است و عملیات ساخت فاز اول این کارخانه به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به روند قابل قبول احداث پروژه کارخانه آلومینیوم این شهرستان گفت: این پروژه در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان علیرضا گروئی اظهار کرد: این کارخانه دارای 3 فاز است و عملیات ساخت فاز اول این کارخانه به سرعت انجام می‌شود.

وی افزود: با راه‌اندازی فاز اول این کارخانه که به تولید شمش اختصاص دارد، حدود 300 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد و این مساله کمک بسیاری به اشتغال شهرستان خواهد کرد.

گروئی تصریح کرد: تمام مراحل ساخت شامل زیرسازی، سایت‌های اداری و خرید و نصب تجهیزات کارخانه به طور همزمان در حال اجرا است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی بیان کرد: کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان می‌تواند نقش زیادی در حل مساله بیکاری شهرستان داشته باشد به گونه‌ای که در طول مراحل ساخت و پس از ساخت، افراد بسیاری را مشغول به کار خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. پایگاه عالی دارین

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.