• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

هفته شانزدهيم ليگ 1 : جدال نفت مسجدسلیمان در کرمان

  • کد خبر : 18261
  • ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت مسجدسلیمان این هفته به استان کرمان سفر می‌کند تا در مقابل دیگر تیم کرمانی این رقابت‌ها به میدان برود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سیرجانی‌ها همیشه مدعیان سرسختی برای خوزستانی‌ها بوده و در دفعات معدودی به تیم‌های خوزستانی امتیاز کامل داده‌اند. نفت مسجدسلیمان نیز که هفته پیش […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- نفت مسجدسلیمان این هفته به استان کرمان سفر می‌کند تا در مقابل دیگر تیم کرمانی این رقابت‌ها به میدان برود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سیرجانی‌ها همیشه مدعیان سرسختی برای خوزستانی‌ها بوده و در دفعات معدودی به تیم‌های خوزستانی امتیاز کامل داده‌اند.

نفت مسجدسلیمان نیز که هفته پیش در خانه مقابل دیگر تیم کرمانی این رقابت‌ها به تساوی رسیده بود، این هفته به سیرجان می‌رود تا بتواند نتایج هفته‌های پیش را در خانه جبران کند، نفت که کم کم وارد حاشیه می‌شود، با عدم نتیجه گیری در این دیدار خارج از خانه نیز به حواشی کمرنگ موجود دامن خواهد زد و هواداران بیشتری علیه سرمربی تیم خواهند برخاست.

نفت از میدان سیرجان حداقل امتیاز را نیاز دارد تا بتواند خود را جدول حفظ کند و نیم نگاه و اندک امیدی به روزهای آینده داشته باشد.

دو تیم گل گهر سیرجان و نفت مسجدسلیمان، در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر دوشنبه از ساعت 14 و 15 دقیقه در سیرجان به مصاف هم خواهند رفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.