• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني نمايشگاه نقاشي بر روي پارچه در فرهنگسراي جوان برگزار شد (تصاوير)

  • کد خبر : 18151
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني و شهادت حضرت رقيه (س) نمايشگاه نقاشي بر روي پارچه در كتابخانه موعود فرهنگسراي جوان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين نمايشگاه بيش 70 نفر از كودكان شركت وبه نقاشي پرداختند. اين نمايشگاه تا پايان هفته ادامه خواهد داشت.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- به مناسبت هفته كتاب و كتابخواني و شهادت حضرت رقيه (س) نمايشگاه نقاشي بر روي پارچه در كتابخانه موعود فرهنگسراي جوان برگزار شد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در اين نمايشگاه بيش 70 نفر از كودكان شركت وبه نقاشي پرداختند. اين نمايشگاه تا پايان هفته ادامه خواهد داشت.

IMG-20151117-WA0032IMG-20151117-WA0075(1)IMG-20151117-WA0048

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. دستتان درد نکنه در کتابخانه موعود خیلی تلاشهای دیگه هم انجام شده و یکی دوسال گذشته هم انجام می شد ولی کسی نبود آنها را انعکاس بدهد و این لطف شما بود که امسال گزارشات عملکرد کتابخانه موعود را انعکاس دادید واقعا مسولین کتابخانه موعود مظلوم بودند خوشبختانه بامدیریت شایسته سرکار خانم باقری رییس اداره کتابخانه ها این تلاش کتابداران کتابخانه موعود در سایت باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان آمده که از شما آقای مرادی کمال تشکر را داریم خواهشمندیم از عملکرد این کتابخانه که با یک کتابدار افتخاری بنام خانم مریم علی پور اداره می شود انعکاس دهید تا همه مردم دوستدار کتاب و فرزندانمان به کتاب و کتابخانه علاقمند شوند .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.