• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

با هوشیاری مأمورین و مرد طلا فروش یک باند سارق در مسجدسلیمان دستگیر شدند

  • کد خبر : 18095
  • ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان کف زن خبر داد. سرهنگ محمد صفری با مراجعه چهار نفر به یک طلا فروشی و سوالات مشکوک، صاحب مغازه با پلس تماس گرفت که بلافاصله افراد متواری شدند که موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار […]

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری باند ۴ نفره سارقان کف زن خبر داد. سرهنگ محمد صفری با مراجعه چهار نفر به یک طلا فروشی و سوالات مشکوک، صاحب مغازه با پلس تماس گرفت که بلافاصله افراد متواری شدند که موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت. این مقام انتظامی بیان داشت:با حضور ماموران به آدرساعلامی و بررسی مشخصات آنها اقدام به ایست بازرسی و گشت در سطح شهرستان نمودند.که پس از مدتی موفق شدند 4 سارق را به همراه ۱ خودرو پراید شناسایی و دستگیر شدند. فرمانده نیروی انتظامی مسجدسلیمان در خاتمه بیان داشت: این ۴ متهم در طی بازجویی های فنی پلیس به ۹ فقره سرقت کف زنی در سطح شهرستان و سایر استان های کشور اعتراف کردند.

این مقام انتظامی به شهروندان هشدار داد در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از جمله گفتگو با افراد به بهانه این که مسافر خارجی هستند و با دلار و پول های عربی خرید می کنند و یا خرد نمودن چک پول و طلب اسکناس نو و غیره جدا خودداری نموده و موضوع را سریعا به پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=18095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.