• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

در خواست مساعدت رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان از امام جمعه این شهرستان برای حل مشکل معارضین زمین های واحد مسجدسلیمان

  • کد خبر : 17506
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در دیدار صمیمانه اقشار مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان خواستار مساعدت و همکاری ایشان برای حل مشکل به وجود آمده از سوی معارضین زمین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این دیدار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- در دیدار صمیمانه اقشار مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان با حجت الاسلام امینی امام جمعه مسجدسلیمان، رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان خواستار مساعدت و همکاری ایشان برای حل مشکل به وجود آمده از سوی معارضین زمین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در این دیدار ، دکتر مسعود شهبازی رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان در سخنانی ضمن اشاره به سابقه همکاری امام جمعه مسجدسلیمان با واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفت: در این جلسه ازحاج آقا امینی امام جمعه مسجدسلیمان به خاطر حمایت های قابل تحسین شان از این واحد دانشگاهی تشکر می کنم.

وی افزود: امروز با کمال افتخار اعلام می کنم بعد از پی گیری های دلسوزانه حاج آقا امینی برای صدور مجوز نهایی پذیرش دانشجو در اولین رشته مقطع کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی، خوشبختانه امروز شاهد هستیم که بذر این تلاش با موفقیت به بار نشست و هم اینک تنها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا 13 رشته و در مجموع بعد از تصویب اولین رشته ارشد، با کمک همه مسئولین شهرستان تاکنون 27 رشته در مقاطع مختلف دانشگاهی به تصویب نهایی رسیده است.
رییس واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، در بخش دیگر صحبت خود با اشاره به مشکل معارضین زمین های واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، از امام جمعه مسجدسلیمان درخواست کرد: با استفاده از وجه شخصی و نفوذ مؤثر و درایت خود برای برطرف کردن مشکل مطرح شده همکاری لازم را به عمل آورد و مسئولین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان را از توان فکری خود در این زمینه بهره مند نماید.
در ادامه جلسه حجت الاسلام حاج صادق امینی امام جمعه مسجدسلیمان ضمن عرض خوش آمد حضور دانشگاهیان حاضر در جلسه، گفت: خیلی دوست داشتم شخصاً حضور شما دانشگاهیان برسم اما متأسفانه مشکلات این فرصت را برای من فراهم نمی کند.
ایشان گفت: خدا را شکر وضعیت عمومی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان خوب است وقتی از بیرون به مجموعه دانشگاه نگاه می کنم، این واحد دانشگاهی را یک دانشگاه وجیه می بینم و به واحد مسجدسلیمان که نقطه امید شهرستان است افتخار می کنم.
امام جمعه مسجدسلیمان با اشاره به برخی از مشکلات موجود در مسجدسلیمان به ویژه عدم موفقیت در راه اندازی شاخه ای از دانشگاه شهید چمران اهواز در این شهرستان، گفت: دلمان می سوزد وقتی به علت مشکلاتی که درون خود شهرستان است هنوز نتوانسته ایم مانند بعضی شهرهای استان، شاخه ای از دانشگاه شهید چمران اهواز را راه اندازی کنیم ولی با این حال دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان آن قدر عظمت دارد که نبود شاخه ای از دانشگاه شهید چمران در این شهرستان محسوس نمی باشد.

حجت الاسلام امینی، افزود: برخی مشکلات موجود در شهرستان مسجدسلیمان ریشه در مسایل فرهنگی دارد و می توان این معضلات را سامان داد. اگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان منادی این حرکت شود می تواند تأثیر بسزایی در فرایند از بین بردن زشتی ها و پلشتی های موجود در شهرستان داشته باشد. وی همچنین گفت: حوزه ها علمیه هم باید در کنار دانشگاه ها برای بهبود وضعیت موجود جامعه نقش آفرینی داشته باشند. هر جا به دین بیشتر اهمیت دهند وضعیت آن جا بهتر و آبادتر است. امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگر صحبت خود به برخی از توطئه ها دشمنان انقلاب اشاره کرد و با تأکید به لزوم هوشیاری همه جانبه در مقابله با توطئه ها بیگانگان، تصریح کرد: دشمنان اسلام به کار آمد بودن دین پی برده اند و تمام هدفشان بر این متمرکز شده که اعتقادهای دینی مردم را ضعیف کنند. به طور مثال در فضای مجازی با نشر مطالب مختلف سعی در تخریب و تمسحر دین دارند و لذا باید هوشیار بود و نگذاشت این چنین مسایل ترویج پیدا کند.

حجت الاسلام امینی، گفت: از چهره دانشجویان این موضوع استنباط می شود که نیروهای توانمند و دارای انگیزه خوب برای خدمت به کشور می باشد لذا این گروه می توانند در آینده مایه افتخار کشور و آینده سازان ایران اسلامی باشند. پس لازم است مسئولین، به این قشر توجه بیشتری نمایند و برای اشتغال ایشان برنامه ریزی داشته باشند. امام جمعه مسجدسلیمان در پایان ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در برطرف شدن مشکل معارضین زمین واحد دانشگاهی مسجدسلیمان، گفـت: از موفقیت نسبی واحد دانشگاهی مسجدسلیمان که در سایه حمایت خداوند منان و تلاش همه جانبه پرسنل این واحد دانشگاهی به ویژه دکتر شهبازی رییس سخت کوش واحد دانشگاهی مسجدسلیمان بدست آمده خوشحال هستم و از همه شما تشکر می کنم و امیدوارم در آینده شاهد موفقیت بیشتر این واحد دانشگاهی باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=17506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود و سلام به امام جمعه فهیم و دلسوز شهرمان حاج آق امینی از زحمات ودلسوزیهای ایشان برای بهبود وضعیت معیشت مردم مسجد سلیمان تشکر و قدر دانی می نمائیم ، حاج آقا امینی فرزند مسجد سلیمان می باشد و مشکلات این شهر را با گوشت و پوست لمس نموده و همواره جهت حل مشکلات و کمک و مساعدت به مردم در خطبه های نماز جمعه و مراسمات مختلف بخوبی به این مشکلات اشاره و برای پی گیری و حل آنها تلاش می نمایند و باعث دلگرمی مسئولین و مردم می باشند . ما مردم هم از خداوند بزرگ و متعال می خواهیم به ایشان سلمتی و طول عمر با عزت اطاء بفرماید .حاج آقا امینی برای مردم ومسئولین مسجد سلیمان نعمت است .سربلند ، پیروزو پایدار باشید حاج آقای عزیز.
    جا دارد از ریاست محترم دانشگاه آزاد جناب دکتر مسعود شهبازی بخاطر تلاش شبانه روزی و زحماتشان قدردانی نمایم .امیدواریم برادران معارض و کسانیکه زمین آنها در جوار دانشگاه می باشد بخاطر پیشرفت شهر و آینده فرزندان خود و مسجد سلیمان با مدیریت دانشگاه همکاری صمیمانه داشته باشد و مشکل بوجود آمده را با درایت و گذشت حل نمایند تا مانیز مانند سایر شهر ها که جهت پیشرفت فرزندانشان زمین وقف می نمایند به ابن واحد دانشگاهی که دارای مشکلات مالی است کمک نماید .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.