• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

توضیح سخنگوی تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص اتفافات اخیر در این تیم

  • کد خبر : 16695
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سخنگوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان طی توضیحاتی ضمن دعوت طرفداران این تیم به حفظ آرامش گفت فعلاً همه تلاش و توان ما معطوف به بازی مهم و حساس فردا می باشد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سخنگوی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان طی توضیحاتی ضمن دعوت طرفداران این تیم به حفظ آرامش گفت فعلاً همه تلاش و توان ما معطوف به بازی مهم و حساس فردا می باشد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، ابوذر شجاعی برجوئی با مهم توصیف کردن نیاز به آرامش در تیم نفت گفت: بازی حساس فردا برابر تیم مس کرمان ایجاب می کند تیم از حاشیه به دور باشد تا کادر فنی بتواند با آسودگی خاطر لازم با دست پر از این رقابت خارج شود.

وی با بیان این که توان مدیریت این شرکت و باشگاه در ایجاد آرامش روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی تیم متمرکز شده است گفت: لازم است تا تیم ضمن دور شدن از حواشی، با قدرت و صلابت در میادین ورزشی حاضر شده و امتیازات لازم را کسب نمایند.

رییس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به حواشی به وجود آمده پس از بازی لغو شده با تیم پاس همدان گفت: لایحه اعتراضیه ای همراه با توضیحات و مستندات لازم در این خصوص به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارسال شده تا این مراجع در خصوص اتفاقات صورت گرفته تصمیم گیری نمایند .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1.  توان مدیریت این شرکت و باشگاه در ایجاد آرامش روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی تیم متمرکز شده است؟
    تیم از لیک برتر اومده دست یک ، حالا هم داره می ره دسته دو
    به دنبال جوش و خروش ، حرکت و رشد باشید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.