• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

محمودزاده مسئول لیگ دسته اول: در ارتباط با نفت مسجدسليمان و پاس کمیته انضباطی تصمیم‌گیری مي کند

  • کد خبر : 16616
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار تیم‌های فوتبال پاس و نفت مسجدسلیمان در حالی که قرار بود عصر امروز آغاز شود به علت عدم حضور نماینده مسجدسلیمان برگزار نشد. در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های پاس همدان و نفت مسجدسلیلمان در چارچوب هفته پنجم لیگ دست اول عصر امروز برگزار شود اما به علت عدم […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دیدار تیم‌های فوتبال پاس و نفت مسجدسلیمان در حالی که قرار بود عصر امروز آغاز شود به علت عدم حضور نماینده مسجدسلیمان برگزار نشد.

در حالی که قرار بود دیدار تیم‌های پاس همدان و نفت مسجدسلیلمان در چارچوب هفته پنجم لیگ دست اول عصر امروز برگزار شود اما به علت عدم حاضر شدن نماینده مسجدسلیمان این بازی لغو شد.

 فریبرز محمودزاده مسئول لیگ دسته اول در این خصوص گفت: “با توجه به اینکه روز چهارشنبه کمیته انضباطی اعلام کرد تیم پاس به دلیل مشکلات مالی نمی‌تواند در رقابت‌های لیگ دسته اول حاضر شود ما هم جلوی بازی این تیم را گرفتیم اما ظهر روز پنجشنبه حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی در نامه‌آی رسمی اعلام کرد که این تیم مشکلی برای بازی کردن ندارد.پس از این ما تماسی با مسئولان نفت مسجدسلیمان گرفتیم و آنها اعلام کردند که اردوی خود را در همدان ترک نکردند اما به دلیل اینکه صبح روز گذشته تمرین داشتند اعلام کردند که نمی‌توانیم امروز بازی کنیم و فردا مقابل پاس حاضر خواهیم شد.

وی ادامه داد: “من با قائم‌مقام، سرپرست و سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان هماهنگ کردم اما عصر ساعت 16 و 30 دقیقه روز گذشته با من تماس گرفتند و اعلام کردند که ما نمی‌توانیم مقابل پاس به میدان برویم در حالی که پیش از این خودشان تاریخ فردا (جمعه) را اعلام کرده بودند.”

مسئول سازمان لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: “با وجود این که مسئولان نفت مسجدسلیمان عصر روز گذشته اعلام کردند در بازی شرکت نمی‌کنند اما ما نمی‌توانستیم آن را رسمی اعلام کنیم و به همین دلیل به تیم داوری و ناظران وهمچنین تیم پاس اعلام کردیم که در زمین حاضر شوند. حالا که تیم نفت مسجدسلیمان در زمین حاضر نشده ما گزارش آن را روز شنبه به مسئولان کمیته انضباطی خواهیم داد تا آنها در این باره تصمیم‌گیری کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. سایت روزنامه نگاران مسجدسلیمان چرا ساکت نشستین چرا از تیم نفت حمایت نمی کنید چرا از مسئولین سوال نمی کنید چرا تیممون به این حال و روز افتاد

  2. هواداران مسجدسلیمان کجا رفتن خودتون نشون بدید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.