• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
2

آموزش و پرورش از خبرنگاران مسجدسليماني تجليل كرد

  • کد خبر : 16131
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صبح امروز با حضور منوچهر قاسمي منجزي رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان و جمعي از معاونين ايشان از خبرنگاران مسجدسليماني تقدير به عمل آمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس اداره آموزش و پرورش در ابتداي سخنان خود ضمن خير مقدم و تبريك روز خبرنگار و همچنين […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- صبح امروز با حضور منوچهر قاسمي منجزي رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان و جمعي از معاونين ايشان از خبرنگاران مسجدسليماني تقدير به عمل آمد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رييس اداره آموزش و پرورش در ابتداي سخنان خود ضمن خير مقدم و تبريك روز خبرنگار و همچنين تبريك فرا رسيدن دهه کرامت در سخناني اظهار داشت: آموزش و پرورش خانه رسانه هاست، اساس کار و رسالت مطبوعات باید خواست مردم باشد. وي گفت: خوشبختانه از زمانی که فعالیت رسانه ها بیشتر شده است شهر مسجدسليمان نيز به سمت امید، پیشرفت و آبادانی پیش رفته است. خوشبختاه مدتي ست كه به همت و تلاش شما خبرنگاران مسجدسلیمان همیشه روی آنتن است و این یک موفقیت بزرگ است. رييس اداره آموزش و پرورش مسجدسليمان در بخش ديگري از سخنان خود گفت: اگر کشوری می خواهد عزت مادی ،معنوی، یا پیشرفت علمی و … داشته باشد باید به آموزش و پرورش به عنوان یک جایگاه بنیادی توجه کند. اگر آموزش و پرورش حرکت کند جامعه به سمت ترقی گام برداشته است.

قاسمي منجزي ادامه داد: من خودم و مجموعه ستادی ام را مکلف به پاسخگویی به خبرنگاران مي دانم چرا كه معتقدم خبرنگاران می توانند بازوهای قدرتمند ما باشند خصوصاً اگر به وظیفه نظارتی خود توجه بیشتری نشان دهند. ما اعتقاد داریم اگر خبرنگاران به ما کمک کنند تا آموزش و پرورش در مسیر اصلی و در مدار توسعه قرار بگیرد خروجی اش می شود خواست شما که در یک کلمه خلاصه می شود به انسان کارآمد و انسان کارآمد یعنی انسانی شجاع، راستگو، با تقوا پرهیزگار و… كه همه این ها در سند تحول بنیادی نظام جمهوری اسلامی آمده است.

ايشان در ارتباط با تعهد ادارات مسجدسليمان در ارتباط با هوشمند سازی مدارس گفت: به جز شهرداري گلگیر كه در قبال عوارضی که به آموزش و پرورش بدهکار بود یک کلاس از مدارس گلگیر را هوشمند كرده است، امور عشایر یک دستگاه کامپیوتر، دهیاری بازار تمبی یک کلاس و اداره آموزش پرورش هم حدود 40 کلاس را هوشمند کرده است و متاسفانه ادارات دیگر هنوز به تعهدات خود عمل نکرده اند.در پايان اين مراسم با لوح سپاس از اصحاب رسانه تقدير شد.

a copyIMG_8744 copyc copye copy

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=16131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.