• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

همايش گرامي داشت روز خبرنگار در مسجدسليمان برگزار شد

  • کد خبر : 15899
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در همايش روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه مسجدسليمان گفت: به لطف خداوند گام های بلندی   جهت عمران و آبادی مسجدسلیمان برداشته شده است كه اين به سادگي اتفاق نيفتاده است، افراد بسياري دست به دست هم داده اند تا اين مهم شكل […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسلیمان در همايش روز خبرنگار ضمن تبریک این روز به اصحاب رسانه مسجدسليمان گفت: به لطف خداوند گام های بلندی   جهت عمران و آبادی مسجدسلیمان برداشته شده است كه اين به سادگي اتفاق نيفتاده است، افراد بسياري دست به دست هم داده اند تا اين مهم شكل گرفته است، از شما خبرنگاران گرفته تا امام جمعه محترم و نماینده عزیز. وي ادامه داد: شما خبرنگاران اگر نباشید هیچ کدام از کارهای مسئولین دیده نمی شود. پس اين فضای همدلی که ایجاد شده است را باید حفظ کنیم.

فرماندار مسجدسليمان گفت: به عنوان نماینده دولت دست یاری دراز می کنم به سمت همه کسانی که به پیشرفت مسجدسلیمان علاقه مند هستند. ما در مسجدسلیمان مشکل پول و نیروی انسانی نداریم آنچه که نیاز است  تقویت همدلی برای رسیدن به هم افزایی است و خوشحال هستم که این فضا با تلاش اصحاب رسانه ایجاد شده است.

فرماندار مسجدسليمان ادامه داد: در مدت زمان حضورم در مسجدسلیمان  به جز تلاش و کوشش صادقانه  از خبرنگاران چیزی ندیده ام  و به جرأت می توان گفت که  فضای رسانه ای مسجدسلیمان در سطح استان خوزستان کم نظیر است.

رييس شوراي تأمين شهرستان مسجدسليمان ادامه داد: خوشبختانه امسال شاخص های اجتماعی منفی به شدت کاهش یافته و شاهد افزایش شاخص های مثبت هستیم. اگر همراهی رسانه ها و اهل قلم نبود هر چقدر که مسئولین تلاش کنند امید به زندگی افزایش پیدا نخواهد کرد  و این خبرنگاران هستند که فضای افکار عمومی را مثبت می کنند و اگر اتفاقات مثبت در این شهر می افتد یعنی کارهای خوب انجام می شود و شما به خوبی انعکاس می دهید و تمام اتفاقات خوب مرهون تلاش شماست.

گوروئی اظهار داشت :ما آمادگی داریم در تعامل روز به روز به طور فزاینده نسبت به رسانه ها عمل کنیم چون ایمان داریم رسانه ها چشمان بیدار جامعه هستند و از حساسیت مثبت شما خوشحالم. به هیچ وجه از انعکاس مشکلات مردم ناراحت نمی شوم بلکه این را یک کمک برای خودم می دانم. شما منعکس کننده مشکلات مردم هستید و این انحراف خطا در تصمیم گیری ما را کمتر می کند. وي گفت: از تمام کسانی که پیشنهادات مثبت به من می دهند تشکر می کنم. فرماندار مسجدسليمان افزود: منفعت شهرستان را با هیچ چیز عوض نکنید و هیچ مطلبی را در جهت منافع شهرستان قلم نزنید. فضای رسانه ای خوب و امیدوار کننده ای ست بر مدار قانون مطلب بنویسید و قومگرایی را دامن نزنید. البته جنبه های مثبت قوم بختیاری را منعکس کنید و از مطالب جذاب و متنوع برای مردم استفاده کنید.

همچنين حجت الاسلام اميني امام جمعه مسجدسلیمان در سخناني ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: شما خواهران و برادران فعال و فداکار در عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی هستید. تبریک و تهنیت عرض می کنم روز خبرنگار و دست مریزاد می گویم خدمت تان و گرامی می داریم یاد همه شهدا و عزیزانی که در این راه جان باختند و گرامی می داریم یاد و خاطره شهید عرصه خبر شهید صارمی. نماینده ولی فقیه و امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خبرنگار هر چه معقول تر، پرشورتر، مردمی تر و دقیق تر کار کند محبوبیت و مقبولیت ش نزد مردم بیشتر می شودحجت الاسلام امینی گفت: خبرنگار باید همان گونه که مشکلات را بیان می کند راهکار هم ارائه بدهد و البته با جدیت مسائل را تا حصول پیگیری کند. نقش خبرنگار در حل مشکلات مردم نقش ارزنده و تأثیرگذاری ست و به جز یک خبرنگار کسی نمی تواند این نقش را به خوبی ادا کند.

rthh3 copy2 copy4 copy5 copy

تصاوير: امين كاشاني

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15899

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.