• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

رييس هيئت وزنه برداري مسجدسليمان: اميدوارم با حمایت همه جانبه مسیولین شاهد شكوفايي بيشتر اين ورزش در مسجدسليمان باشيم

  • کد خبر : 15619
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس علي عيديوندي رييس هيئت وزنه برداري مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با پیگیری های انجام شده و از آنجایی که مسجدسلیمان مهد وزنه برداری کشور است تصميم گرفتيم با يك برنامه مدون احیا دوباره وزنه برداري در مسجدسليمان را از آموزشگاهها آغاز كنيم. همچنین […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مهندس علي عيديوندي رييس هيئت وزنه برداري مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با پیگیری های انجام شده و از آنجایی که مسجدسلیمان مهد وزنه برداری کشور است تصميم گرفتيم با يك برنامه مدون احیا دوباره وزنه برداري در مسجدسليمان را از آموزشگاهها آغاز كنيم. همچنین پیگیری جدی براي فعالیت باشگاههای شهرستان را به زودی آغاز خواهیم کرد. رييس هيئت وزنه برداري مسجدسليمان ادامه داد: اميدوارم با حمایت همه جانبه مسیولین شهري از جمله حجت الاسلام اميني امام جمعه، دکتر جلیلی نماینده محترم، مهندس گوروئي فرماندار و مسیولین استانی از جمله: دکتر قریشی رییس هییت استان که به صورت جدي به دنبال فعالیت دوباره وزنه برداری شهرستان هستند شاهد شكوفايي بيشتر اين ورزش در مسجدسليمان باشيم.

مهندس عيديوندي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: طي جلساتي كه با پیشکسوتان و وزنه برداران قهرمان این رشته داشتيم به دنبال رفع مشکلات از جمله احیا دوباره سالن های وزنه برداری شهرستان و نأمین تجهیزات و لوازم مورد نیاز هستیم تا بتوانيم با تأمین حداقل ها شرایط را برای بازگشت روزهای خوب این رشته اولویت دار در شهرستان مسجدسلیمان فراهم نماييم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مهندس عيديوندي در پايان سخنان خود گفت: در این راستا با پیگیری های انجام شده در شهریور 94مسابقات قهرمانی جوانان کشور را جهت ایجاد انگیزه بیشتر در بین جوانان دنبال خواهیم کرد تا علاوه بر احیا این رشته جوانان و نوجوانان را جهت تشویق و ترغیب دوباره بتوان به سمت این رشته هدایت نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.