• امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
کل اخبار 11776اخبار امروز : 0
0

سیاوش بختیاری زاده: فرزاد حافظی و هوشنگ چراغی دستیاران من هستند/ تلاش‌مان ابتدا ماندن آبرومندانه در لیگ دسته یك و سپس صعود به لیگ برتر است

  • کد خبر : 15297
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۴ - ۸:۲۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌كه همه تلاش مسوولان باشگاه نفت این است كه تیمی در خور نام مسجدسلیمان داشته باشند، گفت: تلاش‌مان ابتدا ماندن آبرومندانه در لیگ دسته یك و سپس صعود به لیگ برتر است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرمربی تیم فوتبال نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌كه همه تلاش مسوولان باشگاه نفت این است كه تیمی در خور نام مسجدسلیمان داشته باشند، گفت: تلاش‌مان ابتدا ماندن آبرومندانه در لیگ دسته یك و سپس صعود به لیگ برتر است. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌كه همه تلاش مسوولان باشگاه نفت این است كه تیمی در خور نام مسجدسلیمان داشته باشند، گفت: تلاش‌مان ابتدا ماندن آبرومندانه در لیگ دسته یك و سپس صعود به لیگ برتر است.

سیاوش بختیاری زاده پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص برنامه هایش اظهار كرد: ما از امروز كارمان را شروع میكنیم و تمریناتمان را پیش خواهیم برد. من هوشنگ چراغی را به عنوان مربی دروازه بانها قرار می‌دهم و فرزاد حافظی هم كه از بزرگان مسجدسلیمان است به من كمك خواهد كرد. همچنین دو مربی دیگر به این كادر اضافه میكنم و بیشتر نظرم این است كه از بومیها استفاده كنم.

وی ادامه داد: با توجه به انتقادهایی كه خودم در این چند سال به بسیاری از مربیان استان داشتم، همه نظرم این است كه از بازیكنان بومی استفاده شود. فوتبال خوزستان نمرده است و پویا و سرحال است. امثال حمید بوحمدان، گودرز داوودی و میلاد میداوودی بسیار در استان داریم و انشاالله با حمایت مسوولان استان و همچنین مسوولان نفت بتوانیم استعدادهای ناب خوزستان را جذب تیم كنیم. حق تقدم با استعدادهای مسجدسلیمان، لالی، اندیكا و هفتکل است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال كه مسوولان باشگاه نفت چه جایگاهی را در پایان لیگ از شما خواسته اند؟ عنوان كرد: همه تلاش مسوولان باشگاه نفت این است كه تیمی در خور نام مسجدسلیمان و فوتبال خوزستان داشته باشند و خوشبختانه با یك دید بسیار باز و حرف های، فشار روحی و روانی را از روی من برداشتند. هدف اصلی آن‌ها ابتدا ماندن در لیگ دسته یك به شكل آبرومندانه و سپس تلاش برای صعود به لیگ برتر است. در این راه مردم مسجدسلیمان باید به ما كمك كنند چرا كه آن‌ها نقش بسیار مهمی در موفقیت تیم دارند. سال گذشته نفت مسجدسلیمان بهترین بازی ها را از نظر فنی انجام میداد اما نتیجه نمی‌گرفت. دلیلش هم فشار روحی روانیای بود كه روی این تیم وجود داشت.

وی ادامه داد: تیم نفت مسجدسلیمان با توجه به بازی های با كیفیتی كه در فصل گذشته به نمایش گذاشت، امسال هم پتانسیل بازگشت به لیگ برتر را دارد. درست است تعدادی از بازیكنانش را به دلیل تمام شدن قراردادشان از دست داده است اما خیلی از بازیكنان با تجربه اش را هم توانسته حفظ كند. ما با بازیكنان تیم صحبت می كنیم كه در نفت بمانند. علاوه بر این نیروهای مستعدی هم در استان‌مان وجود دارند. بازیكنان تیم‌های فولادنوین و امیدهای فولاد، نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان و جوان های خود مسجدسلیمان می توانند بسیار به ما كمك كنند. می شود از دل این بازیكنان یك تیم قدرتمند بیرون آورد.

بختیاری زاده با اشاره به جو فوتبالی حاكم در مسجدسلیمان، گفت: مربیان شاخص تر از من هم وجود داشتند و باشگاه می‌توانست آن‌ها را انتخاب کند اما شاید به خاطر جو خاصی كه فوتبال این شهر دارد، من را انتخاب كردند چرا كه تجربه كار كردن در این شرایط را دارم. تماشاگران مسجدسلیمان فوتبال را حق خودشان می دانند. اولین توپ فوتبال در كشورمان در استادیوم مسجدسلیمان به زمین خورده و حق دارند كه به برخی شرایط معترض باشند و از تیم نفت پیروزی و قهرمانی بخواهند اما این را باید به شكل صحیح و حرفهای انجام دهند. نفت مسجدسلیمان در حالی كه می توانست سال ها در لیگ برتر بماند، این فرصت را از دست داد. به هر حال باشگاه نفت اكنون با تجربه بیشتر، در كنار كادر فنی تلاش خواهد كرد تا این موقعیت از دست رفته را دوباره به دست بیاورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=15297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.