• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

دكتراسماعیل جلیلی: الحاق هفتکل به حوزه انتخابیه باغملک را تکذیب می کنم

  • کد خبر : 14640
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۲۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل جلیلی اظهار داشت: یک موج شایعه ای درباره الحاق حوزه انتخابیه هفتکل به باغملک دوباره شکل گرفته است که بنده آن را تکذیب می کنم. هیچ قانونی هفتکل را ازحوزه انتخابیه اش جدا نخواهد کرد و این مسئله تا به امروز نه در دولت و نه در مجلس مطرح […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر اسماعيل جلیلی اظهار داشت: یک موج شایعه ای درباره الحاق حوزه انتخابیه هفتکل به باغملک دوباره شکل گرفته است که بنده آن را تکذیب می کنم. هیچ قانونی هفتکل را ازحوزه انتخابیه اش جدا نخواهد کرد و این مسئله تا به امروز نه در دولت و نه در مجلس مطرح نشده است .

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از هفتکل نیوز، جشن اعیاد شعبانیه با تأخیرچند روزه، سه شنبه ۱۷ خرداد ماه درروستای شجرات ازتوابع بخش رغیوه توسط انجمن مردم نهاد صدای رغیوه برگزارشد. فرماندار هفتکل ،امام جمعه، و اسماعیل جلیلی نماینده مردم در مجلس ،در این مراسم سخنرانی نمودند.

درابتدای این مراسم فرماندار هفتکل از دکتر جلیلی به خاطر توجه به بودجه عمرانی سال ۹۴ هفتکل تشکر نمود و گفت: در بحث عمرانی اعتبار خوبی برای شهرستان هفتکل در نظر گرفته شده است و ما برای رفع مشکل آب رغیوه تلاش خواهیم کرد .

سپس اسماعیل جلیلی نماینده مردم هفتکل در مجلس طی سخنانی از فرماندار خواست جهت رفع مشکل آب بخش رغیوه،در هفته آینده مدیرکل آبفا ی خوزستان را برای شرکت در جلسه ای در بخش رغیوه دعوت کند و گفت بنده نیز در این جلسه شرکت خواهم کرد.

جلیلی افزود: پیگیرمسئله گازرسانی به بخش رغیوه نیز هستیم و مسئولان امروز عده هایی برای رفع این مشکل به ما داده اند.

نماینده مردم در مجلس سپس به موضوع محور غیزانیه به هفتکل اشاره نمود و گفت: محور یک طرفه غیزانیه – هفتکل – باغملک که از داخل هفتکل عبور خواهد کرد مصوب شده است و به زودی عملیات آن اجرائی خواهد شد و محور باوی به رغیوه نیز از موضوعات مورد توجه ما می باشد.

اسماعیل جلیلی سپس به بحث تغییرحوزه انتخابیه هفتکل پرداخت و اظهار داشت : یک موج شایعه ای درباره الحاق حوزه انتخابیه هفتکل به باغملک دوباره شکل گرفته است که بنده آن راتکذیب می کنم. هیچ قانونی هفتکل را از حوزه انتخابیه اش جدا نخواهد کرد و این مسئله تا به امروز نه در دولت و نه در مجلس مطرح نشده است. شما نیز به شایعات دامن نزنید و مسئولان هم سعی کنند عامل تنش در شهرستان نباشند و از فرماندار هم می خواهم به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان پیگیر چنین موضوعاتی باشد.

امام جمعه هفتکل نیز درسخنانی به موضوع آب رغیوه که مشکل اساسی مردم این بخش می باشد اشاره نمود و گفت حل مشکل آب رغیوه از واجبات است. گفتنی است مراسم شعر خوانی و مولودیه خوانی به زبان عربی از دیگر برنامه های این جشن بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14640

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.