• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

کاردار سفارت لیبی از مسجدسلیمانی‌ها تقدیر کرد

  • کد خبر : 14453
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کاردار سفارت لیبی در کشورمان با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری همایش بین‌المللی روز مسجدسلیمان و همچنین میهمان نوازی مسجدسلیمانی‌ها تجلیل کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کاردار سفارت لیبی در کشورمان» با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- کاردار سفارت لیبی در کشورمان با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری همایش بین‌المللی روز مسجدسلیمان و همچنین میهمان نوازی مسجدسلیمانی‌ها تجلیل کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان کاردار سفارت لیبی در کشورمان» با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از برگزاری «همایش بین‌المللی روز مسجدسلیمان و همچنین مهمان نوازی مسجدسلیمانی‌ها تجلیل کرد.

محمد عبدالقادر بیترو در این نامه آورده است: مفتخر است که نهایت احترام و قدردانی و علاقمندی خویش را جهت استقبال و پذیرایی فوق‌العاده شما را ابراز کنم، فرصت را مغتنم شمرده تا مجدداً مراتب تشکر و امتنان خویش را برای جنابعالی و همکارانتان که در استقبال از بنده نقش داشتند اظهار کنم.

در ادامه نامه تشکر آمیز کاردار موقت سفارت لیبی در ایران آمده است: ضمناً از مردم خوب شهر مسجدسلیمان به جهت پذیرایی خوب و حسن ضیافت سپاسگزارم.

یادآوری می‌شود به مناسبت پنج خرداد سالروز فوران نفت از نخستین چاه نفت خاورمیانه، پنج‌شنبه گذشته با حضور نمایندگان سفارتخانه‌های ونزوئلا، لیبی و الجزایر و مقامات استانی و محلی به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در سالن اجتماعات این شرکت برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.