• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

بهروز نجاتي: به زودي جايگاه زباله منطقه مالجونكي جابجا خواهد شد

  • کد خبر : 14190
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۸:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های مسجدسلیمان و لالی در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت وجود کوره لاشه سوز در زمینه حفظ محیط زیست، بهداشت و سلامت عمومی، کوره لاشه سوز کشتارگاه دام لالی راه اندازي شد. وی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز نجاتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های مسجدسلیمان و لالی در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت وجود کوره لاشه سوز در زمینه حفظ محیط زیست، بهداشت و سلامت عمومی، کوره لاشه سوز کشتارگاه دام لالی راه اندازي شد. وی افزود: بهترین راه جهت از بین بردن آلایشات دامی و یا لاشه حیوانات بیمار، سوزاندن لاشه به وسیله کوره های لاشه سوز می باشد. استفاده از اين كوره ها سبب جلوگيري از بسياري بيماري هاي مشترك و خطرناك شده و از آلودگي محیط زیست و منابع آب زیر زمینی كه بر اثر دفن لاشه ها حاصل مي گردد جلوگيري می نماید. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان. نجاتي همچنين از جابجايي جايگاه زباله منطقه مالجونكي با همكاري شهرداري طي چند روز آينده خبر داد و گفت: با همكاري دوستان مان در شهرداري طي چند روز آينده گودال زباله منطقه مالجونكي به منطقه ديگري با رعايت مسائل زيست محيطي منتقل خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14190

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. از جناب آقای نجاتی بخاطر وعده جابجائی جایگاه زباله منطقه مالجونکی تقدیر و تشکر می نمائیم ؟، این جایگاه در نزدیکی باشکاه و در بین محلات بوده و منظره بسیار زشتی در این منطقه و خانه های اطراف بوجود آورده و باعث مشکلات بهداشتی و زیست محیطی گردیده است از شهر داری نیز ممنونیم امیدواریم این وعده هر چه سریعتر محقق و اجرائی گردد تا شاهد محیطی پاک و سالم باشیم .

  2. امیدواریم این جابجایی هرچه سریعتر صورت گیرد چرا که بهداشت وسلامت مردم منطقه مالجونکی با خطر جدی روبروست .

  3. وقتی  بنده برای بازی در سالن مالجونکی  میرفتم  از دیدن جایگاه زباله در این منطقه مسکونی  و کنار سالن ورزشی در 
    عجب بودم ، که چه تفکر  کارشناسی پشت این قضیه بوده؟خدا را شکر که تازه بفکر جابجایی افتادن.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.