• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

مهندس گوروئي فرماندار مسجدسليمان:
برای خرید تجهیزات فرودگاه مسجدسلیمان ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است

  • کد خبر : 14147
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: در برآورد اولیه انجام شده ۲۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات فرودگاه مسجدسلیمان اعتبار نیاز است. علیرضا گورویی، اظهار داشت: روند اجرایی فرودگاه مسجدسلیمان در حال انجام است به طوری که عملیات اجرایی بر روی باند آغاز شده است. وی با بیان این که طراحی ترمینال‌های فرودگاه مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان گفت: در برآورد اولیه انجام شده ۲۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات فرودگاه مسجدسلیمان اعتبار نیاز است. علیرضا گورویی، اظهار داشت: روند اجرایی فرودگاه مسجدسلیمان در حال انجام است به طوری که عملیات اجرایی بر روی باند آغاز شده است.

وی با بیان این که طراحی ترمینال‌های فرودگاه مسجدسلیمان انجام شده است، افزود: در برآور انجام شده 20 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات فرودگاه اعتبار نیاز است. فرماندار مسجد سلیمان درباره برنامه‌های سال94 بیان کرد: برنامه گردشگری تدوین کردیم که بر اساس آن اقتصاد مسجدسلیمان از اتکا به نفت خارج شده تا بتوان از دیگر ظرفیت‌ها نیز بهرمند شد.

وی با بیان این که این طرح در 3 قالب صنعتی، طبیعی و فرهنگی تدویین شده است، گفت: در قالب گردشگری صنعتی در نظر داریم از صنعت نفت مانند کارخانه‌ها، چشمه‌ها و چاه‌های نفت و دیگر جاذبه‌های صنعتی مسجدسلیمان استفاده کرد. گورویی افزود: به همین منظور درصدد تعمییر و آماده سازی بناهای مد نظر، تکمیل و تجهیز مسائل بین المللی نفت و نیز احداث رستوران و کافی شاپ‌هایی توسط سرمایه گزاری بخش خصوصی هستیم. وی با بیان این که احداث پارک موزه طبیعی در این راستا عنوان کرد: افزایش تفرجگاه‌ها، مکان‌های تفریحی، فرهنگی و توجه به جاذبه‌های کوچ در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار مسجدسلیمان درباره جاذبه‌های کوچ و توریسم عشایر که راهکاری علمی در توسعه است، بیان کرد: کوچ عشایر بیش از 20 روز در سال به طول می‌انجامد که آداب و رسوم، موسیقی، صنایع دستی و ادبیات آنان می‌تواند در قالب جذب توریسم عشایر در نظر گرفته شود که با اجاره سیاه چادر‌ها در این راستا می‌توانیم سبب اشتغال و حمایت از عشایر با ایجاد درآمد برای آنان شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=14147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1.  با ین 20 میلیارد که عملا افتتاح فرودگاه فعلا رفت تو هوا  ، جناب فرماندار شهری که فاقد یک هتل مناسب است چطور میخواد گردشگر جذب کند ، اجاره سیاه چادر مگر چقدر درآمد میتونه داشته باشه که بخواهد تولید کار و سرمایه داشته باشه ؟ نکند میخواهید برای اجاره بهون به نرخ هتل 5 ستاره  از گردشگر پول بگیرید ؟ بهتر است برای تولید سرمایه و خارج کردن شهر از این بن بست شغلی و اقتصادی بفکر بهره برداری های اصولی از دریاچه های اینهمه سد در محدوده شهرستان بشود ( مسجدسلیمان – لالی – اندیکا ) بزرگترین منابع تولید سرمایه بیخ گوش شهر است  ، آب دریاچه سدها – شیلات و کشاورزی پیشرفته

  2. قبلا گفته بودید فرودگاه اولین پروازش مرداد ماه انجام میشه حالا می گویید 20 میلیارد تومان اعتبار میخوتد؟مگر نگفته بودید این اعتبار را استاندار تامیبن کرد پس پی شد؟

  3. نمیدونم سامانه شهرداری تلفنش چنده
    اما چرا اینقد  خیابانهای خیابانهای اصلی شهر ( مسیر درشکفت  و پنج بنگله  چقد کثیف و داغوونه4سال پیش غلامحسین بابادی یه تکونی داشت میداد با احداث میادین باشگاه و نفتون و باغملی و.چچ و تکمیل ساختمان شرکت نفت در باشگاه مرکزی اما بعدش تمیزی شهر مجددا کله پا شد
    بخدا قله تل رفتم تغییراتو دیدم در سطح شهر اما مسجدسلیمان فاجعه است

  4. آقا سینا درست میگه قابل توجه آقای پیرامون رییس شرکت ت.ب.نفت مسجدسلیمان و آقای حیدری شهردار عزیز
    فقط نگید پول نیست که آقای فرماندار تکذیب می کنه.  چرا؟ چون طبق گفته ایشون مشکل مالی نداریم یا همون ندارید
    مسیر میدان بهنام محمدی تا مانع ریل وی و خیابونای پشت برج هم افتضاحست،راستی جابجایی به کجا رسید، شنیدیم تخلفهایی صورت گرفته.نامگذاری خیابونا به کجا رسید؟ امیدوارم ایندفعه این نظرم نمایش داده بشود.
    آقای مرادی ایول ، دست مریزاد خسته نباشید.
    بنظر من که فرودگاه رفت تا دولتهای بعدی و نفت و تحریم و ….

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.