• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي: هنوز فرصت برای ماندن در لیگ بر‌تر را داریم

  • کد خبر : 13682
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۶:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال خوزستان در برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما به دنبال کسب برد در این باز بودیم اما استقلالی‌ها بازی بسته‌ای به نمایش گذاشتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمانوی افزود: استقلالی‌ها چشم به ضد حملات داشتند و این کار […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال خوزستان در برابر نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما به دنبال کسب برد در این باز بودیم اما استقلالی‌ها بازی بسته‌ای به نمایش گذاشتند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمانوی افزود: استقلالی‌ها چشم به ضد حملات داشتند و این کار را برای ما سخت می‌کرد و ما نتوانستیم 3 امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.
سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: البته وضعیت دو تیم متفاوت است. ما باید این باز را می‌بردیم و ان‌ها با کسب یک امتیاز هم به خواسته خود می‌رسیدند و در ‌‌نهایت این بازی بدون رد و بدل شدن بک گل به پایان رسید. وی بیان کرد: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات ما در بازی گل نزدن است و باید خیلی قبل از این بازی به این فکر می‌افتادیم تا به مشکل بر نخوریم. مکوندی گفت: هنوز فرصت برای ماندن در لیگ بر‌تر را داریم و باید از موقعیت‌های نصف و نیمه خود هم بهترین استفاده را کنیم تا بتوانیم دروازه حریفان را باز کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.