• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

دستگیری شكارچی يك قلاده روباه در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 13547
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۶:۴۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- یک شکارچی که اقدام به شکار یک قلاده روباه معمولی در منطقه ی حفاظت شده هفت شهیدان نموده بود دستگیر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: از این متخلف یک قلاده روباه معمولی و یک قبضه اسلحه کشف و ضبط […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- یک شکارچی که اقدام به شکار یک قلاده روباه معمولی در منطقه ی حفاظت شده هفت شهیدان نموده بود دستگیر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان گفت: از این متخلف یک قلاده روباه معمولی و یک قبضه اسلحه کشف و ضبط گردید.

بهروز نجاتی افزود: منطقه ی حفاظت شده ی جنگلی هفت شهیدان با مساحتی حدود 9402 هكتار در شهرستان مسجدسلیمان واقع گردیده است. دارای پوشش گياهي، كنار – رمليك – انجير – كلخنگ – گياهان مرتعي و …، گونه های جانوری گرگر، كفتار، روباه، شغال، گربه وحشي ، كبك، تيهو، ساير پرندگان می باشد.

شایان ذکر است روباه معمولی با نام علمی Vulpes vulpes از خانواده سگ سانان و از گوشتخواران كوچكي است و تشخيص اين گونه به علت داشتن دم بلند و پشمالو با نوك سفيد، پوزة باريك، گوش‌هاي بزرگ و سيخ كه پشت آنها سياه يا قهوه‌اي است به آساني ميسر مي‌باشد. رنگ موهاي پشت در مناطق مختلف متفاوت، و معمولاً خاكستري متمايل به قهوه‌اي تا نخودي است جفت‌گيري این گونه معمولاً در زمستان صورت مي‌گيرد. در اين زمان صداي جيغ مانند روباه‌ها در شب شنيده مي‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. ايول و درود دست مريزاد خسته نباشيد.
    رسيدكي به فاجعه زيست محيطي كارخونه سيمان نسبت به كوي آسماري و مردم مظلوم منطقه به كجا رسيد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.