• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

بهروز مكوندي:
تساوی برای هر دو تیم راه آهن و نفت یک شکست بود

  • کد خبر : 13460
  • ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: کسب نتیجه تساوی برای هر دو تیم راه آهن تهران و نفت مسجدسلیمان که در قعر جدول حضور دارند، یک شکست بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در برابر راه آهن تهران در نشست خبری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: کسب نتیجه تساوی برای هر دو تیم راه آهن تهران و نفت مسجدسلیمان که در قعر جدول حضور دارند، یک شکست بود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در برابر راه آهن تهران در نشست خبری پایان این بازی اظهار کرد: نیمه اول بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم ولی متاسفانه موفق نشدیم از فرصت های به دست آمده به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: غیب کارلوس بازیکن برزیلی ما نیز در عملکرد نفت تاثیر منفی گذاشته بود به خصوص اینکه وقتی وی نباشد، مدافعان حریف بیشتر به فکر بازیسازی و حرکت رو به جلو هستند و به عبارتی از دست فرارهای همیشگی وی راحت هستند. با وجود این ما برتر از حریف بودیم و باید در این بازی به برتری دست می یافتیم ولی موفق به این کار نشدیم.

مکوندی در خصوص اشتباه بودن تعویض هایش نیز گفت: تعویض های من برای این است که قدرت خط حمله نفت را بالا ببرم تا بتوانیم به پیروزی برسیم به همین دلیل باید از آماده ترین بازیکنانم استفاده کنم نه آنهایی که برخی ها فکر می کنند همیشه باید بازی کنند.

سرمربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: برای نمونه درویشی بازیکن ما در بازی های گذشته فرصت های بی شماری را از دست داده بود و در این بازی در ترکیب قرار نگرفت زیرا هر بازیکنی در فوتبال بابد بداند که وقتی توپ های بی شماری را از دست می دهد و تبدیل به گل نمی کند فرصت حضور ثابت برای همیشه در بازی ها از دست او می رود.

مکوندی ادامه داد: نیمه اول عالی بودیم ولی گلی نزدیم. برای نیمه دوم نیز ما قصد داشتیم همانگونه بازی کنیم ولی راه آهن به ضدحملات چشم دوخته بود که این کار ما را برای ارائه یک بازی هجومی سخت کرده بود به همین دلیل ما راه نفوذ آنها را بستیم و دیدید که آنها گل نزدند.

وی تاکید کرد: برای هر دو تیم نتیجه تساوی یک شکست بود زیرا هر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز و فرار از قعر جدول بودند. البته ما امیدمان را از دست نداده ایم و در بازی های آینده تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا با کسب امتیازات لازم در لیگ برتر بمانیم.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر بعدازظهر امروز جمعه تیم های نفت مسجدسلیمان و راه آهن در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند.

در این دیدار که تیم پیروز می توانست به ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شود، دو تیم نیمه اول را با تساوی بدون گل به پایان بردند، در نیمه دوم ابتدا راه آهن در دقیقه ۵۰ توسط میلاد محمدی به گل برتری رسید اما در دقیقه ۷۲ حمید بوحمدان از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.