• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

استقبال گرم بختیاری های منطقه آرپناه لالی از استاندارخوزستان

  • کد خبر : 13344
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر مقتدایی استاندار خوزستان درجریان بازدید سرزده از مناطق محروم شهرستان لالی در جشن نوروز و شاهنامه خوانی قوم بختیاری این منطقه که با میزبانی طایفه آرپناهی و درکنار آبشارهای زیبای این منطقه برگزارشده بود شرکت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی استانداری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دكتر مقتدایی استاندار خوزستان درجریان بازدید سرزده از مناطق محروم شهرستان لالی در جشن نوروز و شاهنامه خوانی قوم بختیاری این منطقه که با میزبانی طایفه آرپناهی و درکنار آبشارهای زیبای این منطقه برگزارشده بود شرکت کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان بزرگان و سران قوم بختیاری و مردم خونگرم و مهمان نواز طایفه آرپناهی از دکتر مقتدایی به گرمی استقبال کردند.

دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان به صورت سرزده و بدون اطلاع مسوولان محلی از مناطق محروم و سیل زده شهرستان لالی بازدید کرد.استاندارخوزستان دراین سفر از محل تاسیسات و پمپاژ آب شهری این شهرستان که در بارندگی و سیل اخیر دچار خسارت شده بود بازدید و خسارت وارده را بررسی کرد.

دکتر مقتدایی همچنین درطول مسیر از تاسیسات زیربنایی، پل های بین راهی و جاده آسفالته لالی به منطقه آرپناه که بر اثر سیل خسارت دیده بود بازدید کرد. استاندارخوزستان روزگذشته نیزبه صورت سرزده از مناطق محروم شهرستان های اندیمشک و دزفول بازدید و درجریان مشکلات مردم این منطقه قرارگرفت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.