• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
1

اميدوارم آغاز سال جديد توام با ماندگاری‌مان در ليگ باشد/از دوس‌سانتوز شكايت کردیم

  • کد خبر : 13202
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: اميدوارم شروع سال جديد توام با ماندگاری تیم‌مان در ليگ برتر باشد و با این اتفاق شادي را به مردم هديه كنيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي اظهاركرد: تمرينات تیم ما از روز گذشته تعطيل شد و شروع مجدد تمرينات​مان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: اميدوارم شروع سال جديد توام با ماندگاری تیم‌مان در ليگ برتر باشد و با این اتفاق شادي را به مردم هديه كنيم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مكوندي اظهاركرد: تمرينات تیم ما از روز گذشته تعطيل شد و شروع مجدد تمرينات​مان از چهارم فروردين‌ماه است تا ان‌شاالله تيم را براي بازي با نفت تهران آماده كنيم.

وي بيان‌كرد: اميدوارم طي بازي​هاي باقي مانده، هم ارائه​گر بازي​هاي خوب باشيم و هم بتوانيم نتايج بهتري كسب كنيم تا در ليگ برتر ماندگار شويم. ما در اين مدت در نتيجه​گيري خوب نبوده​ايم ولي بازي​هاي خوبي به نمايش گذاشته​ايم و اين نشان مي​دهد از نظر شكل فوتبالي، تغييراتي داشته​ايم و اميدوارم اين تغييرات باعث شود كه در آينده همراه با ارائه بازي خوب، نتايج خوبي نیز كسب كنيم. من خودم به تيم​مان و ماندن آن در ليگ بسيار اميدوار هستم.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان درباره راي كميته انضباطي مبني بر اين‌كه بازي​هاي اين تيم تا اطلاع ثانوي بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، گفت: هنوز راي قطعي صادر نشده است؛ هميشه به اين صورت رسم بوده است كه وقتي عده‌ای خاص و محدود در ورزشگاه​ها عمل خلافي را مرتکب می​شوند، رايي كه در پي آن صادر مي​شود باعث می‌شود در واقع جمعيت سالمي كه ورزشگاه مي​آيند، از تماشاي مسابقات محروم شوند.

وي ادامه‌داد: من فكر مي​كنم جريمه كردن 10 هزار تماشاگر به واسطه عمل خلاف 100 نفر درست نيست و در نهايت ما بايد به فكر چاره انديشي باشيم كه چگونه مي​توانيم آن عده خاص كه دست به عمل خلاف مي​زنند را از سايرين جدا كنيم و آن عده سالمي كه به ورزشگاه مي​آيند تا ورزش سالم را ببينند و لذت ببرند را محروم نكنيم.

مكوندي درباره سال 93 گفت: ابتداي سال 93 با صعود تيم​مان به ليگ برتر شروع خوبي بود ولی در ادامه راه، مشكلاتي داشتيم و تيم​مان اكنون در حالت ماندن يا سقوط قرار دارد و اميدوارم شروع سال جديد توام با ماندگاری تیم‌مان در ليگ برتر باشد و مانند سال 93 كه براي​مان خوب شروع شد، خوب آغاز شود و شادي را به مردم هديه كنيم.

وي در خصوص وضعيت كارلوس دوس‌سانتوز نيز گفت: كارلوس پس از بازي با استقلال تهران همراه با تیم به مسجدسليمان نيامد كه رضاييان پيگير اين موضوع بود و با مدير برنامه​هاي او تماس گرفتيم که گفته است از كشور خارج شده است. اطلاع دقيقي هم از او نداريم. البته او از نيم​فصل پس از هر بازي عنوان می‌کرد كه نمي‌خواهد بماند.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان بيان‌كرد: به هر حال او با باشگاه قرارداد دارد و بر اين اساس، باشگاه عليه او شكايتي تنظيم كرد و به فدراسيون ارائه داد و كارلوس مجبور است كه به قرارداد خود عمل كند. باشگاه آن 20 درصدي كه به بازيكنان داد، به حساب كارلوس هم واريز کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=13202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.