• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

مسعود رضاييان:
زیاد زمین‌ خورده‌ایم اما باز هم بلند می‌شویم و مبارزه می‌کنیم

  • کد خبر : 12824
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۷:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضائیان در مورد شکست 2 بر یک مقابل تراکتورسازی گفت: بازیکنان ما با وجود خستگی 40 ساعته ناشی از اتوبوس‌سواری و بازگشت از تبریز به مسجدسلیمان مقابل تراکتورسازی غیرتمندانه بازی کردند و مستحق باخت هم نبودند. هواداران نفت هم با وجود شکست، بازیکنان و تیم را تشویق کردند. باید به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مسعود رضائیان در مورد شکست 2 بر یک مقابل تراکتورسازی گفت: بازیکنان ما با وجود خستگی 40 ساعته ناشی از اتوبوس‌سواری و بازگشت از تبریز به مسجدسلیمان مقابل تراکتورسازی غیرتمندانه بازی کردند و مستحق باخت هم نبودند. هواداران نفت هم با وجود شکست، بازیکنان و تیم را تشویق کردند. باید به مکوندی و بازیکنان دست‌مریزاد گفت. سرمربی تیم با سه مهاجم نفت را به میدان فرستاد کمتر مربی چنین ریسکی می‌کند.

وی ادامه داد: نفت مسجدسلیمان باید 3 امتیاز بازی را می‌گرفت، به همین دلیل سرمربی تیم را هجومی به میدان فرستاد و نیاز به این ریسک بود که مکوندی انجام داد و در نهایت باختیم. فوتبال همین است نمی‌توان گفت که حتماً ما باید برنده باشیم. تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازیکنان باتجربه‌ای دارد. این باخت فرق بین بازیکنان باتجربه و جوان است. بازیکنان ما کم‌تجربه بودند ضمن این که تراکتورسازی بهترین خط حمله لیگ را دارد.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در مورد این که امیدوار به بقا در لیگ برتر است یا خیر، گفت: جدول لیگ تا هفته آخر تغییرات زیادی می‌کند. همان طور که در صدر جدول پرچم صدرنشینی جابه‌جا می‌شود، در انتهای جدول هم فانوس بین تیم‌ها دست به دست می‌گردد. ما تا آخرین لحظه امیدوارانه می‌جنگیم. زیاد زمین‌ خورده‌ایم اما باز هم بلند می‌شویم و مبارزه می‌کنیم.

رضاییان با اشاره به بازی هفته آینده این تیم در لیگ برتر مقابل استقلال که روز 15 بهمن است، گفت: در بازی با استقلال جبران این شکست را خواهیم کرد و تا آخرین لحظه مبارزه می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. با عرض سلام . احسنت بر مرد با تجربه و مدیرعامل محترم و کاردان تیم نفت مسجدسلیمان جناب مسعود رضائیان. ما هم بازی زیبا و با فکر بازیکنان و کادر مربی گری نفت مسجدسلیمان را دیدیم . البته که در شهر خودمان باید سه فوروارده حمله کنیم . ولی بهروز جان حفظ نتیجه هم می توانست یک امتیاز به ما بدهد . انشا… با درایت مدیر عامل محترم و سرمربی گری بهروز خان و بازی زیبا و نتیجه بگیر بازیکنان بتوانیم پیشرفت کنیم و در رده های بالای جدول قرار بگیریم . انشا…به امید سربلندی مسجدسلیمان بزرگ در همه امور . انشا…

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.