• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
2

نفت مسجدسلیمان مدال برنز مسابقات والیبال جوانان کشور را کسب کرد

  • کد خبر : 12789
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مرحله نهایی مسابقات لیگ یک والیبال کشور در رده جوانان با شناخت تیم‌های برتر خاتمه یافت و تیم نفت مسجدسلیمان مدال برنز این مسابقات را کسب کرد. به گزارش خبرگزاری سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، مرحله برگشت و نهایی مسابقات لیگ یک والیبال کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- مرحله نهایی مسابقات لیگ یک والیبال کشور در رده جوانان با شناخت تیم‌های برتر خاتمه یافت و تیم نفت مسجدسلیمان مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، مرحله برگشت و نهایی مسابقات لیگ یک والیبال کشور در رده سنی جوانان با قهرمانی تیم سفیر قم خاتمه یافت.

در این مسابقات تیم‌های سفیر قم با 15 امتیاز، عقاب نهاجای تهران با 11 امتیاز و نفت مسجدسلیمان نیز با 9 امتیاز به ترتیب به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

مرحله برگشت این مسابقات با حضور 6 تیم شهرداری اراک، لاستیک بارز کرمان، شهدای پیشوای ورامین، عقاب نهاجای تهران، نفت مسجدسلیمان و سفیر قم به مدت پنج روز به میزبانی تیم سفیر قم برگزار شد.

تیم نفت مسجدسلیمان که امسال به‌ عنوان تنها نماینده استان خوزستان در این مسابقات حضور یافته بود، در مرحله رفت توانست به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی راه یابد و در مرحله نهایی با انجام بازی‌های مناسب و نمایش خیره کننده جوانان جویای نام خود با نتیجه سه پیروزی و دو باخت و کسب 9 امتیاز پس از تیم‌های سفیر قم و عقاب تهران به مقام سوم بسنده کرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12789

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.