• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

بهروز مكوندي:
مشكلات مالي‌مان هنوز پا برجا است/ اميدوارم در بازي با تراكتورحداكثر امتياز را بگيريم

  • کد خبر : 12762
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

پيش از بازي با گسترش هم آقاي عالي​پور، مدیرعامل شرکت ملی‌ مناطق نفت‌خیز جنوب به صورت تلفني با بازيكنان صحبت كرد و گويا در اهواز جلسه​اي با حضور وي و هيات مديره برگزار شده بود و قول داده بودند كه مشكل مالی برطرف شود و در اين هفته تلاش كنند با جلسه​اي كه در تهران […]

پيش از بازي با گسترش هم آقاي عالي​پور، مدیرعامل شرکت ملی‌ مناطق نفت‌خیز جنوب به صورت تلفني با بازيكنان صحبت كرد و گويا در اهواز جلسه​اي با حضور وي و هيات مديره برگزار شده بود و قول داده بودند كه مشكل مالی برطرف شود و در اين هفته تلاش كنند با جلسه​اي كه در تهران دارند، ​پول به باشگاه تزريق شود و مشكل برطرف شود.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي اظهاركرد: با توجه به اين‌كه اين بازي برای‌مان مهم بود و تيم گسترش هم از نظر امتيازي، هم ‌ردیف ما در جدول بود، اين بازي شش امتيازي بود و ما مي​دانستيم كه پيروزي و شكست خيلي براي​مان مهم است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي افزود: تلاش ما در این بازی این بود که هر طور شده است از اين مسابقه امتیاز كسب كنيم و نگاه اول​مان به دست آوردن حداكثر امتياز بود تا فاصله​مان را با اين تيم در جدول زياد كنيم. نگاه ديگرمان هم اين بود كه اگر نتوانستيم حداكثر امتياز را كسب كنيم، حداقل بازنده نباشيم تا حريف در جدول نسبت به ما فاصله نگيرد.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: نسبت به حريف شناخت خوبي داشتيم و از بازيكناني استفاده كرديم كه بتوانيم امتياز بگيريم. بازيكنانم تمام تلاش​شان را كردند و در نيمه اول موقعيت​هايي به دست آورديم ولي متاسفانه نتوانستيم از آن‌ها استفاده كنيم. طبيعي بود كه گسترش در نيمه دوم به ما فشار وارد كند ولي ما با بستن كناره​هاي زمين، خوشبختانه موقعيتي به حريف نداديم. البته گسترش در اين نيمه بيشتر صاحب توپ و ميدان بود ولي توانستيم امتياز لازم را به دست آوريم. با توجه به موقعيت​مان در جدول گرفتن يك امتياز براي​مان خيلي حياتي بود و شكست، كارمان را براي آينده سخت مي​كرد.

وي در ادامه درباره سفر تيمش از تبريز به مسجدسليمان با اتوبوس، گفت: براي اعزام به تبريز با توجه به آب و هواي نامساعد اهواز، پروازمان به تهران لغو شد و با اتوبوس به تهران رفتيم و از آن‌جا هم با هواپيما به تبريز رفتيم. قرار بود بازي​مان روز پنجشنبه برگزار شود كه به دليل بارش سنگین برف، بازي با 24 ساعت تاخير انجام شد و به همین دلیل بليت برگشت​مان كنسل شد و مجبور شديم كل مسير تبريز به مسجدسليمان را با اتوبوس برگرديم.

مكوندي افزود: اين شرايط سخت است ولي چاره ديگري نداريم و اگر به اين صورت برنمي​گشتيم، با توجه به شرايط آب و هوايي اهواز و كمبود بليت، ممکن بود دو سه روز تبريز می‌ماندیم ولی بازهم برای برگشتن با مشکل مواجه می‌شدیم كه در اين شرايط تمرينات​مان را براي بازي با تراكتور از دست مي​داديم.

وي درباره مشكلات مالي اين تيم، خاطرنشان‌كرد: مشكلات مالي‌مان هنوز پا برجا است. پيش از بازي با گسترش هم آقاي عالي​پور، مدیرعامل شرکت ملی‌ مناطق نفت‌خیز جنوب به صورت تلفني با بازيكنان صحبت كرد و گويا در اهواز جلسه​اي با حضور وي و هيات مديره برگزار شده بود و قول داده بودند كه مشكل مالی برطرف شود و در اين هفته تلاش كنند با جلسه​اي كه در تهران دارند، ​پول به باشگاه تزريق شود و مشكل برطرف شود.

سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان در پايان درباره ديدار آينده تيمش مقابل تراكتورسازي، گفت: اين تيم جزو تيم​هاي صدر جدول است و ما هم در شرايطي هستيم كه به حداكثر امتياز بازي​هاي خانگي​مان نياز داريم. اميدوارم حداكثر امتياز را بگيريم و موقعيت​مان را در جدول از اين رده​اي كه در آن قرار داريم، بهتر كنيم و فاصله امتيازي‌ هم با تيم​هاي پاييني جدول ايجاد كنيم و با خيال راحت​تر مسابقات را ادامه دهيم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.