• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 0
0

با رای کمیته انضباطی نفت مسجدسلیمان 5 ميليون تومان جریمه شد

  • کد خبر : 12626
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-به گزارش سایت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران از سری رقابت های لیگ برتر در هفته هجدهم روز نهم بهمن ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت. این تیم طبق بند […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان-به گزارش سایت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و پیکان تهران از سری رقابت های لیگ برتر در هفته هجدهم روز نهم بهمن ماه برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکنان تیم مقابل صورت گرفت. این تیم طبق بند 3 ماده 69 به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12626

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 3
  1. در این بی پولی تیم، هواداران لطفا بهانه دست ناظران و تیم های مهمان ندهند و در ورزشگاه با عده ی معدود که اقدام و فحاشی و برهم زدن جو ورزشگاه میکنند برخورد کنند و اجازه ندهند این تعداد افراد ناآگاه موجب محرومیت و جریمه تیم و از آن مهم تر لکه دار شدن نام عزیز مسجدسلیمان بشوند. هر کسی از تماشاگران وظیفه داره به افرادی که دنبال آبروریزی هستند تذکر بده و سکوت نکنه و اجازه نده اونها جو رو خراب کنند.

  2. در این بی پولی تیم،
    هواداران لطفا بهانه دست ناظران و تیم های مهمان ندهند و در ورزشگاه با عده ی معدود که اقدام و فحاشی و برهم زدن جو ورزشگاه میکنند برخورد کنند و اجازه ندهند این تعداد افراد ناآگاه موجب محرومیت و جریمه تیم و از آن مهم تر لکه دار شدن نام عزیز مسجدسلیمان بشوند. هر کسی از تماشاگران وظیفه داره به افرادی که دنبال آبروریزی هستند تذکر بده و سکوت نکنه و اجازه نده اونها جو رو خراب کنند.

  3. مسئولای باشگاه باید به لیدرها تذکر بدند که جلوی تخلفات عده معدود را بگیرند. ادب و فرهنگ سالم رو باید در اینچنین موقعیتهایی مثل فوتبال نشان داد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.