• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

بهروز مکوندی: یک ترقه را به بمباران شبیه کردند/ توجیه شکست خوب نیست/ قرار است این هفته ۵۰ درصد مبلغ مصوب شده واریز شود

  • کد خبر : 12536
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۰۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید که مسئولان صبای قم یک ترقه را به بمباران تشبیه کرده‌اند و این مسئله بیشتر شبیه به توجیه شکست است. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی در خصوص پیروزی یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل صبای قم اظهار داشت: در این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید که مسئولان صبای قم یک ترقه را به بمباران تشبیه کرده‌اند و این مسئله بیشتر شبیه به توجیه شکست است.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان، بهروز مکوندی در خصوص پیروزی یک بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل صبای قم اظهار داشت: در این بازی نیاز به پیروزی داشتیم و خوشبختانه توانستیم با تلاش بچه‌ها یک بازی خوب انجام دهیم و به نتیجه دلخواه‌مان هم برسیم.

وی افزود: در نیمه اول صبا بسته بازی کرد و ما چندان موقعیت نداشتیم اما در نیمه دوم و بعد از گذشت ۷،۸ دقیقه توانستیم شرایط را تغییر دهیم. تیم حریف دست به تغییرات زد تا میانه میدان را در اختیار بگیرد و ما از همین موضوع استفاده کردیم و با تعویضی که انجام دادیم توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان درباره اینکه مسئولان صبا گفته‌اند پیش از این بازی و هنگام برگزاری مسابقه مشکلاتی برای آن ها به وجود آمده است، گفت: به صورت دقیق در جریان این مسائل نیستم اما آن ها گفته بودند که ساعت ۲ شب به مسجدسلیمان رسیده‌اند. اول این که دیر رسیدن یا زود رسیدن تیمی به میزبان ارتباطی ندارد. بعد از آن هم مسئولان صبا ساعت ۸ شب در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان بودند و ساعت ۸:۳۰ شب هم جلسه هماهنگی با حضور سرپرست این تیم برگزار شده بود.

مکوندی ادامه داد: در سایت‌ها و خبرگزاری‌ها خوانده‌ام که بین هواداران ما و بازیکنان صبا درگیری به وجود آمده و در جریان این مسائل نیستم. اگر چنین حرکتی رخ داده باشد نه فقط از سوی هواداران ما بلکه از سوی هر هواداری که رخ داده باشد، پسندیده نیست. برخی صحبت‌ها نیز خوب نیست و صحبت صبایی‌ها کمی بیشتر شبیه به توجیه شکست است. مثلاً گفته‌اند در ورزشگاه بمباران شده در حالی که هواداران فقط یک ترقه انداختند که البته این حرکت قابل توجیه نیست. در طول فصل یک تیم شکست می‌خورد، مساوی می‌کند و به پیروزی می‌رسد اما خوب نیست که بعد از شکست بخواهیم نتیجه را با این مسائل توجیه کنیم.

وی تأکید کرد: تا جایی که من در جریان هستم، اتفاق خاصی رخ نداده و اگر هم چیزی بوده باشد مطمئناً نیروی انتظامی برخورد کرده است. مأموران نیروی انتظامی اهل مسجدسلیمان نیستند، بلکه از مرکز استان به ورزشگاه اعزام شده بودند. باز هم می‌گویم اگر حرکتی بوده از سوی بنده پسندیده نیست و نباید چنین حرکاتی را در هیچ شهری شاهد باشیم.

مکوندی با اشاره به مشکلات مالی نفت مسجدسلیمان که باعث استعفایش در هفته گذشته شده بود، گفت: مشکلات که تمام نشده و هنوز به قوت خود باقی است اما قرار شده این هفته پولی به حساب باشگاه واریز شود. آقای زنگنه، وزیر نفت مستقیماً در جریان مشکلات قرار گرفت و قرار شد هرچه زودتر مشکلات باشگاه برطرف شود. خوشبختانه بودجه درخواستی باشگاه به تصویب رسیده و این هفته ۵۰ درصد این مبلغ واریز خواهد شد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: با وجود تمام مشکلات، مسئولان باشگاه تلاش زیادی کردند تا این مشکلات از میان برداشته شود. ما هم تلاش خواهیم کرد نتایج بهتری بگیریم و تیم در لیگ برتر بماند. من در این خصوص نمی‌توانم قولی بدهم اما تلاش خواهم کرد و قول می‌دهم از هیچ کوششی برای سربلندی تیم شهرم دریغ نکنم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12536

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.