• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

بهروز مكوندي:
فرصت جبران نمانده/ همه امتیازات خانگی را می‌خواهيم

  • کد خبر : 12453
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۶:۳۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده و باید در این دیدار با امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مدیر عامل باشگاه مبنی بر برطرف کردن مشکلات مالی این […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مكوندي سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده و باید در این دیدار با امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مدیر عامل باشگاه مبنی بر برطرف کردن مشکلات مالی این تیم، بودجه این تیم در شورای ورزش وزارت نفت با نظر مساعد وزیر نفت تصویب شد و قرار شد تا 50 درصد این مبلغ ظرف هفته آینده به حساب باشگاه واریز شود.

وی ادامه داد: امیدوارم روال اداری این موضوع هر چه سریع‌تر طی شده و مشکلات مالی تیم برطرف شود. سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان، در بازگشت به تمرینات شرایط، این تیم را مساعد خواند و تصریح کرد: در این چند روز مشکل خاصی به وجود نیامد و کار را همکارانم در تیم اداره کردند و در این مدت خاچاطوریان و هندیجانی به خوبی تیم را تمرین داده‌اند و در شرایط ایده آل نگه داشته‌اند.

مکوندی عنوان کرد: برطرف شدن مشکلات مالی به طور خودکار روحیه بازیکنان را بالا می‌برد و برای انجام مسابقه مهیا می‌کند. وی در خصوص بازی آینده این تیم در مقابل صبای قم در مسجدسلیمان تاکید کرد: تیم صبا، مجموعه خوبی است که تاکنون موفق شده امتیازات بالایی را کسب کند و خود را در نیمه بالای جدول حفظ کند، این تیم در بین دو نیم فصل بازیکنان خوبی را در اختیار گرفته و با اضافه شدن تارتار به کادر فنی این تیم، توان تیمی این مجموعه بالا رفته است.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان ابراز داشت: دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده و باید در این دیدار با امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم. مکوندی اظهار کرد: به تمام امتیازات خانگی نیاز داریم، و برای هر کدام از این بازی‌ها برنامه‌ریزی داریم تا بتوانیم سه امتیاز را از آن خود کنیم.وی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم جای خود را در جدول این مسابقات تغییر دهیم و به رتبه‌های بالای جدول صعود کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.