• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
1

بهروز مکوندی:
سعی نکنیم دنبال مقصر بگردیم/ مشکل اصلی فوتبال ما،عدم برنامه ریزی است

  • کد خبر : 12238
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی در مورد شروع مجدد لیگ گفت: ما روی سیزدهم، چهاردهم برنامه ریزی کرده بودیم اما دیشب اعلام شد که از این هفته بازی ها شروع می‌ شود. حالا ما اعتراض می‌ کنیم به تیم‌ملی چرا یک مرحله بالاتر نرفته یا قهرمان نشده است. مشکل این است که متاسفانه فوتبال […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندی در مورد شروع مجدد لیگ گفت: ما روی سیزدهم، چهاردهم برنامه ریزی کرده بودیم اما دیشب اعلام شد که از این هفته بازی ها شروع می‌ شود. حالا ما اعتراض می‌ کنیم به تیم‌ملی چرا یک مرحله بالاتر نرفته یا قهرمان نشده است. مشکل این است که متاسفانه فوتبال ما هیچ گونه برنامه ریزی ندارد، حالا خدا را شکر ما در خانه بازی داریم اما مثلاً پیکان باید در همین دو، سه روز باقیمانده بلیت تهیه کند و جا رزرو کند. متاسفانه کسی به این چیزها فکر نمی‌ کند و فقط می‌ خواهند که بازی ها برگزار شود. حالا به هر طریقی که می‌ خواهد باشد پس ما نباید انتظار داشته باشیم که تیم‌ملی مان قهرمان آسیا شود. فوتبال ما مشکل دارد و مشکل اصلی عدم برنامه ریزی است. او در همین باره ادامه داد: ما تازه داشتیم با آقای ویسی برنامه ریزی می‌ کردیم که یک بازی دوستانه انجام دهیم اما حالا می‌ گویند که بازی ها از پنجشنبه، جمعه شروع می‌ شود. اما هنوز که هنوز است ما مطمئن نیستیم که بازی ها کی شروع می‌ شود و ما دقیقا باید چکار کنیم. خودمان را برای 4 روزی دیگر آماده کنیم یا 8 روز دیگر. لیگ ما فقط اسمش حرفه ای است اما نه بدهی باشگاه ها حل شده نه هیچ چیز دیگر.

ما نباید دنبال مقصر بگردیم که تیم‌ملی چرا اینطوری شد. ما اول باید لیگمان را درست کنیم. سرمربی نفتی ها در مورد اوضاع مالی باشگاه گفت: مشکلات مالی به قوت خودش پابرجاست. من واقعا نمی‌ دانم دیگر در این باره چه بگویم؟ حالا باز هم قول داده اند که این مسائل حل می‌ شود.

مکوندی در پایان در مورد این که می‌ توانند 6 امتیاز خانگی را بگیرند و خودشان را از مخمصه ای که در آن گیر کردند نجات دهند افزود: دو بازی خانگی داریم و تمام تلاشمان این است که 6 امتیاز را بگیریم. فدراسیون هم جوری برنامه ریزی کرده که بازی ها با فاصله بیشتری برگزار شود و تقریبا یک هفته بین هر بازی فاصله باشد ولی در کل روی اینکه تیم ها چه کار کرده اند و چه مشکلاتی دارند، هیچ فکری نمی‌ شود. امیدوارم مسوولین به فکر باشند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.