• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

برگزاری جلسه ستاد دهه فجر شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 12103
  • ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۹:۰۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه ستاد دهه فجر شهرستان مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت: برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب، امسال در شهرستان باید با اهتمام ویژه ای برگزار شود و تلاش خواهیم کرد که امسال متفاوت تر و با […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- جلسه ستاد دهه فجر شهرستان مسجدسليمان برگزار شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان در این جلسه مهندس علیرضا گوروئی فرماندار مسجدسليمان اظهار داشت:

برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب، امسال در شهرستان باید با اهتمام ویژه ای برگزار شود و تلاش خواهیم کرد که امسال متفاوت تر و با کیفیت بهتری نسبت به سالیان گذشته برنامه های آن اجرا شوند. فرماندار مسجدسليمان با اشاره به برنامه های افتاحییه پروژه های آماده گفت:

ما در این خصوص کمیته آماده سازی پروژه ها را تشکیل داده ایم تا موانع و مشکلات احتمالی برای افتتاح پروژه های بزرگی همچون بیمارستان جدید 22بهمن، ورزشگاه کارگران و آب درمانی گلگیر همچنین پروژه های کوچک دیگر را که در دهه فجر امسال  به بهره برداری خواهند رسید برطرف نمایند. فرماندار مسجدسليمان از کلیه دستگاههای اجرایی خواست جهت جلوگیری از تداخل، کلیه برنامه های اختصاصی ایام این دهه خود را به ستاد دهه فجر در فرمانداری ارائه نمایند.

وي در پايان گفت: یکی از دست آوردهای مهم دولت تدبیر و امید در شهرستان حسن ارتباط بین مردم و مسئولین است که نشانگر فضای امید در مسجدسلیمان است و باید با برنامه ریزی در ایام این دهه این حس را در مردم تقویت کنیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=12103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.