• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11769اخبار امروز : 2
2

بزرگمرد کوچک” فيلم شهيد بهنام محمدي مهرماه به سینماها می‌آید

  • کد خبر : 1198
  • ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۹:۳۹

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام سپهررکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از اکران فیلم سینمایی “بزرگمرد کوچک” فيلمي در ارتباط با نوجوان شهيد بهنام محمدي نوجوان شهيد مسجدسليماني به کارگردانی صادق دقیقی در مهرماه امسال خبر داد. سیدلطف‌الله سپهر در اين رابطه گفت: این فیلم که به داستان زندگی و دلاورمردی‌های شهید بهنام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- حجت الاسلام سپهررکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از اکران فیلم سینمایی “بزرگمرد کوچک” فيلمي در ارتباط با نوجوان شهيد بهنام محمدي نوجوان شهيد مسجدسليماني به کارگردانی صادق دقیقی در مهرماه امسال خبر داد.

سیدلطف‌الله سپهر در اين رابطه گفت: این فیلم که به داستان زندگی و دلاورمردی‌های شهید بهنام محمدی می پردازد، توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی از مهرماه سال جاری بر پرده سینماها به نمایش در می‌آید.

وی با بیان اینکه داستان زندگی شهید بهنام محمدی در کتاب درسی دانش‌آموزان نیز آمده است و آموزش و پرورش نیز حمایت خود را از این فیلم اعلام کرده است، تماشای این فیلم که به رشادتهای این نوجوان 13 ساله در دوران دفاع مقدس می‌پردازد، می‌تواند گزینه مناسبی برای بهره‌گیری اخلاقی دانش آموزان از زندگی این شهید باشد، به همین دلیل این موضوع باید توسط خانواده‌ها مورد توجه قرار بگیرد.

حجت الاسلام سپهر افزود: داستان فیلم درباره فداکاری‌ها و رشادت‌های شهید بهنام محمدی و هوشمندی او در جلب اعتماد عراقی‌ها به خود و استفاده از امکانات آنها در کمک رسانی به نیروهای خودی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلام خوزستان عنوان کرد: در این فیلم بازیگرانی چون: شبنم قلی‌خانی، پویا امینی، سوگل طهماسبی، حبیب الهیاری، پرهام دلدار، جواد سلام پور، مجتبی قربانی به همراه تعدادی از هنرمندان تئاتر آبادان  نقش آفرینی می‌کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=1198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.