• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

بهروز مکوندي: مشکلات مالي ما همچنان پابرجاست

  • کد خبر : 11868
  • ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندي از شرايط تيمش راضي است و اميدوار است بتواند از انتهاي جدول آن را جدا کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی درباره ی اردوی بندر عباس گفت : اردوی بسیار خوبی بود و از آن رلضی هستم.10 روز در بندرعباس حضور داشتیم و یک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- بهروز مکوندي از شرايط تيمش راضي است و اميدوار است بتواند از انتهاي جدول آن را جدا کند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان بهروز مکوندی درباره ی اردوی بندر عباس گفت : اردوی بسیار خوبی بود و از آن رلضی هستم.10 روز در بندرعباس حضور داشتیم و یک بازی دوستانه انجام دادیم که به تساوی رسید. امروز صبح آخرین جلسه تمرینمان را در بندرعباس برگزار می کنیم و بعد از آن به مسجدسلیمان برخواهیم گشت که تمریناتمان را آنجا ادامه می دهیم.

وی در مورد بازیکنانش در بازی تدارکاتی گفت: از بازیکنانم راضی هستم آنها با توجه به تمرینات بدنسازی خوب خود را نشان دادند. بازیکنان خارجی ما نیز خوب بودند. تنها روسلان مدافعمان را به دلیل آسیب دیدگی از ناجیه مچ در بازی امروز نداشتیم. محمود تیغ نورد حدود 30 دقیقه و درویشی کمی کم تر برای ما بازی کرد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره مشکلات مالی گفت: مشکلات مالی ما همچنان پابرجاست، قول داده اند مشکل حل شود وما نیز امیدواریم پول به تیم در موقع مناسب تزریق شود تا بتوانیم نتایج مناسبی همراه با نفت بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.