• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 11770اخبار امروز : 3
1

دكتر اسماعيل جلیلی:
رسیدگی به انحرافات مالی در مجلس پس از بررسی بودجه/مستندات فساد اخیر مالی در اختیار نهادهای نظارتی قرار گیرد

  • کد خبر : 11338
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۷:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس پس از بررسی بودجه موضوع انحرافات مالی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و مستندات مربوط به فساد اخیر باید برای رسیدگی در اختیار نهادی نظارتی قرار گیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس پس از بررسی بودجه موضوع انحرافات مالی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد و مستندات مربوط به فساد اخیر باید برای رسیدگی در اختیار نهادی نظارتی قرار گیرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه وزیر اقتصاد مبنی بر کشف فساد 12هزار میلیاردی توسط این وزارتخانه گفت: مجلس قطعاً موضوع فساد 12 هزار میلیاردی را مورد رسیدگی قرار می‌کند و کمیسیون‌های اصل90 اقتصادی و بودجه این موضوع را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به قانون بودجه سال 94 مسائل مالی که در آنها انحرافاتی وجود دارد و اعتماد مردم را نسبت به سیستم مالی و بانکی خدشه‌دار می‌کنند مورد بررسی جدی در مجلس قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: مستندات مربوط به اظهارات مقامات وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در مورد فساد مالی اخیر و در اختیار نهادهای نظارتی قرار گیرد تا نهادهای مذکور با ارزیابی و رسیدگی خود کار را به سرانجام برسانند.

لازم به ذكر است، وزیر اقتصاد در روزهای اخیر و در مصاحبه‌ای از کشف 312هزار میلیاردی توسط این وزارتخانه خبر داد که البته رئیس‌کل بانک مرکزی در مصاحبه دیگری عنوان کرد که فساد صورت گرفته به میزان 70میلیارد بوده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=11338

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.